نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام ضمن قدردانی از حمایت خیرین به افراد بی بضاعت استان، گفت: افرادی که تمکن مالی دارند بیشتر کمک کنند چرا که حمایت آنها از افراد دارای استعداد علمی از عقب ماندن آنها جلوگیری می کند.
کد خبر: ۹۲۲۴۴۲
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۴ 08 December 2020

به گزارش تابناک ایلام ؛ حجت الاسلام و المسلمین اله نور کریمی تبار  در حاشیه اهدای ۶۷۰ دستگاه لپ تاپ و تبلت بین دانشجویان و دانش آموزان مددجوی ایلام اظهار داشت: استعدادهای درخشانی در استان وجود دارد که به ابزار آموزشی نیاز دارند و با توجه به شرایط کرونا و آموزش الکترونیکی به دلیل فقر مالی قادر به تامین وسایل آموزشی نیستند و خیرین می توانند با کمک خود آنها را به تحصیل بازگردانند.

وی افزود: در این راستا اقدام خوبی برای رشد علمی دانشجویان و دانش آموزان از سوی خیرین استان با تهیه لپ تاپ و در اختیار قرار دادن این افراد صورت گرفته است.

امام جمعه ایلام یادآور شد: با توجه به اقدام خوب کمیته امداد امام خمینی(ره) استان نیاز نیروهای با استعدادی که در استان وجود دارد اما فقر مالی آنها سبب شده نتوانند از ابزار علمی برخودار باشند، برطرف شده است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: چنین استعداد هایی قدردان خواهند بود و پشتکار جدی برای پیشرفت علمی دارند و می توانند خدمتگذار صدیق و دلسوزی برای نظام جمهوری اسلامی باشند./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار