به صورت آنلاین برگزار شد؛
مراسم معارفه دبیر جامعه زینب(س) ارومیه با حضور دبیرکل جامعه زینب(س) جهت رعایت پروتکل‌های بهداشتی به صورت ارتباط زنده تصویری برگزار شد.
کد خبر: ۹۲۲۳۶۵
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۴ 08 December 2020

به گزارش تابناک آذربایجان غربی، در این مراسم که عصر امروز با شرکت خبرنگاران و اصحاب رسانه و دبیر کل جامعه زینب(س) طی حکمی رضایی به عنوان دبیر جامعه زینب در ارومیه معرفی شد.
اعظم حاجی عباسی دبیر کل جامعه زینب (س) در ابتدای مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره بنیانگذار جامعه زینب(س)، بزرگ بانوی دیانت، سیاست و اخلاق مرحومه مریم بهروزی رحمت الله علیه یادآور شد: این تشکیلات ولایی که مولود انقلاب می‌باشد و در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی، آرمانهای امام راحل و حفظ ارزش ها و حمایت از مقام ولایت و رهبری بسیار موثر بوده است.
وی همچنین افزود: با توجه به این مقدمه طولانی و اهمیت نقش احزاب در روند توسعه و پس از گذشت چهاردهه از استقرار جمهوری اسلامی و عدم پاسخگویی به نیازهای به حق جامعه زنان،و با توجه به رشد جمعیت، تنوع سلایق و در جهت شکوفایی استعدادهای این قشر عظیم بر آن هستیم تا در سطح وسیعتری چه به لحاظ کمی، چه به لحاظ کیفی ادامه مسیر دهیم.
وی در پایان سخنان خود ضمن قدردانی از خبرنگاران حاضر در جلسه برای پیشبرد فعالیت‌ها و اهداف جامعه زینب(س) در این شهرستان ابراز امیدواری کرد: خبرنگاران همواره در هر شرایطی در صحنه حضور داشته و به عنوان پل ارتباطی مردم و مسئولین همیشه پیگیر دغدغه‌های جامعه هستند، امیدوارم با فعالیت‌های دبیر جدید جامعه زینب(س) در ارومیه شاهد فعالیت روزافزون زنان توانمند، اندیشمند، خردورز، کارآمد و دغدغه‌مند در این منطقه باشیم.
ترلان رضایی دبیر جامعه زینب(س) در ارومیه در این ارتباط زنده تصویری بیان کرد: جامعه‌ی زينب(س) يک خط مشی عدالت خواهي و عزت زن مسلمان كه نصف پيكره ي جامعه ي اسلامي است را دنبال مي‌كند چرا که پرورش دهنده‌ی نسل آينده و بنيان گذار خانواده از اركان مهم جامعه مي‌باشد.
وی افزود: این حزب در تمام عرصه های فردي، اجتماعي، خانوادگي و نوگرايي همراه با عقلانيت و اسلاميت در چهارچوب دستورات مترقي اسلام و قانون اساسي كشور جهت پويايي و شکوفایی استعداد زنان جامعه و آزاد انديشي جوانان و مبارزه با جهل و تحجر، افزايش بصيرت و نفي هر گونه سلطه گري و سلطه پذيري و ظلم ستيزي زن مسلمان ايراني فعالیت می‌کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار