فرمانده سپاه حضرت محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ در بیانیه ای شهادت سرتیپ پاسدار عبدالرسول استوار محمود آبادی و سردار سپاه اسلام بسیجی نستوه علی اصغر زارعی را تبریک و تسلیت گفت.
کد خبر: ۹۲۲۳۱۰
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۱ 08 December 2020

به گزارش «تابناک» از روابط عمومی سپاه پاسداران تهران بزرگ، در این بیانیه که شامگاه دوشنبه یک نسخه از آن به ایرنا واصل شده، آمده است: بار دیگر ردای آسمانی شهادت برقامت یکی دیگر از سربازان حضرت روح‌الله (ره) و از عاشقان امام خامنه‌ای (حفظه الله) آراسته شد. تا جاماندگان از قافله پر نور و امید شهادت را مملوّ از سوز و حسرتی دیگر نماید.

سرتیپ دوم پاسدار حسن حسن زاده افزوده: جانباز عالیقدر سردار سرافراز اسلام سرتیپ پاسدار عبدالرسول استوار محمود آبادی از فرماندهان ارشد جبهه غرب کشور در دوران پر افتخار دفاع مقدس که سال‌ها بی‌تاب وصول به جوار رحمت‌الهی و مجالست با یاران باوفایش بود سرانجام به آرزوی دیرینه اش رسید و در کنار همسنگران شهیدش آرام گرفت.

در ادامه آمده است: این فرمانده شجاع، مخلص، ولایتمدار و خستگی‌ناپذیر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که نقش‌آفرینی و رشادت‌های وی در دوران دفاع مقدس و پس از آن جبهه مقاومت و مدافعان حرم اهل بیت عصمت و طهارت و نیز در سنگر علم و دانش و خاکریزه های جنگ نرم سراز پا نشناخت و مخلصانه برای آرامش و امنیت ایران اسلامی و پیشرفت و تعالی نوجوانان و جوانان میهن خود تلاش و مجاهدت بی‌وقفه داشت.

سرتیپ حسن زاده افزوده: از درگاه حق تعالی برای آن شهید عزیز والامقام علوّ درجات و هم‌جواری با سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و خیل عظیم شهدای انقلاب اسلامی و برای خانواده محترم و آحاد همکاران و همرزمان وی، صبر، شکیبایی، عزت و سربلندی و طی طریق در مسیر تمدن ساز انقلاب اسلامی و آرمان بزرگ شهیدان این راه را مسئلت دارم.

در ادامه این بیانیه آمده است: همچنین شهادت سردار پر افتخار و جانباز عالیقدر سپاه اسلام بسیجی نستوه دکتر علی اصغر زارعی را به محضر فرمانده کل قوا حضرت امام خامنه ای و ملت شریف و مومن و انقلابی، خانواده مکرم و همه دوستان و همرزمان این شهید والا مقام تسلیت و تهنیت عرض می‌نماییم.

این مبارز نستوه و مجاهد فی سبیل الله که عمر بابرکت خود را در راه پیروزی، اعتلا و پیشرفت انقلاب اسلامی قرار داد. شاید نام او به عنوان نماینده مجلس شورای اسلامی درخشید و به جهاد روشنگری و بصیرت افزایی پرداخت.

وی افزود: لیکن او یک نخبه مخلص و گمنام عرصه علم و فناوری بود. از واحد مخابرات و جنگ الکترونیک جبهه های حق علیه باطل گرفته تا ریاست دانشکده فنی دانشگاه امام حسین (ع) و جانشین سازمان پدافند غیرعامل کشور در دفتر طلایی و درخشان و برجسته آن عزیز خلدآشیان ثبت است.

سرتیپ حسن زاده تصریح کرد: آن بسیجی مخلص و سردار دلسوز و تلاشگر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پس از تحمل سال ها درد و رنج ناشی از جانبازی روز یکشنبه به دیدار معبود شتافت و به یاران شهیدش ملحق شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار