در مراسمی تفاهم نامه‌ای میان باشگاه فولاد مبارکه سپاهان اصفهان و فرزانه فصیحی دونده ملی پوش اصفهانی به امضا رسید. 
کد خبر: ۹۲۱۱۶۶
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۰ 03 December 2020

این تفاهم نامه به منظور حمایت باشگاه سپاهان از فرزانه فصیحی در مسابقات تور جهانی داخل سالن، قهرمانی داخل سالن جهان، قهرمانی فضای باز آسیایی و بازی‌های آسیایی داخل سالن است که با حضور مدیرعامل، اعضای هیئت مدیره باشگاه سپاهان و رئیس هیئت دو و میدانی استان اصفهان به امضا رسید.

مدیرعامل باشگاه سپاهان در این مراسم گفت: فرزانه فصیحی، دختر باد توانست در سخت‌ترین و دشوارترین شرایط با رعایت کامل عفاف و حجاب در خط دو و میدانی تصویری را به وجود آوردکه همه را به شگفتی وا داشت. 

محمدرضا ساکت افزود: هدف اصلی شرکت فولاد مبارکه این است که در مسیر فعالیت‌های ورزشی رویکردهای ارزشی، ملی، فرهنگی و اعتقادی را حفظ کند. در سال‌های گذشته دو و میدانی اصفهان بی‌فروغ شد اما در سال‌های اخیر حرکت ارزشمندی در دو و میدانی اصفهان با  تلاش‌های هیئت دو و میدانی به وجود آمده است.

مدیرعامل باشگاه سپاهان ادامه داد: بالندگی یک رشته در یک استان به تحرک هیئت‌ها بستگی دارد و رشته‌ای در استان بالنده می‌شود که تمام ارکان آن هیئت با تلاش و توجه، آن رشته را روز به روز با تلاش‌های خود سرافرازتر و بالنده‌تر ‌کنند.

دو میدانی رشته ای پرمدال اما کم برخوردار

رئیس هیئت دو و میدانی استان اصفهان اظهار داشت: حمایت‌های باشگاه سپاهان در رشته دو و میدانی قابل تقدیر است.

محمدرضا برکت  با بیان اینکه در سال گذشته بر اساس شاخص‌های فدراسیون دو و میدانی رتبه دوم و در 6 ماهه سال جاری رتبه نخست را میان هیئت‌های استانی کسب کرد گفت: حمایت‌های بسیار شایسته‌ای از سوی باشگاه سپاهان از فرزانه فصیحی، این دونده ارزنده اصفهانی انجام گرفت و با ورود محمدرضا ساکت جهش بزرگی در رشته دو میدانی در اصفهان و در باشگاه سپاهان انجام شد.

برکت عنوان کرد: بودجه اختصاص داده شده به هیات دو و میدانی کمتر از 2 میلیارد بوده و این در حالی است که طی دو سال اخیر بیش از 8 جام را کسب کرده ایم که میزان سرمایه گذاری نسبت به نتیجه مطلوب کسب شده با بسیاری از رشته های پرهزینه قابل مقایسه نیست.

وی بیان داشت: باید تلاش شود تا شرایط لازم برای ایجاد آکادمی دو میدانی فراهم شود تا پتانسیل های این رشته رشد بیشتری را داشته باشند.

برکت خاطر نشان کرد: در سال های گذشته بی مهری نسبت به بازیکنان دو و میدانی بسیار زیاد بوده برخی از بازیکنان این رشته هزینه تامین کفش را ندارند و این مهم ضرورت توجه ویژه نسبت به این رشته را می طلبد تا شاهد درخشش بازیکنانی همچون فرزانه فصیحی در میدان های بزرگتر باشیم.

روزهای خوبی برای اصفهان و باشگاه سپاهان در راه است

فرزانه فصیحی دونده ملی‌پوش اصفهانی نیز در این مراسم اظهار داشت: سال گذشته سال دشواری را سپری کردم و پس از کنار گذاشتن دو و میدانی دوباره به این رشته بازگشتم و خیلی خوشحال هستم که برای شهرم افتخار آفرینی کردم. 

وی گفت: در سال گذشته برای نخستین بار به عنوان نخستین بانوی ایرانی موفق به کسب ورودی مسابقات جهانی شدم. فکر می‌کنم از این که به عنوان انگیزه برای سایر ورزشکاران نقش‌آفرینی می‌کنم، به هدف خود دست یافته‌ام و امیدوارم با موفقیت‌هایی که کسب می‌کنم جواب حمایت‌های باشگاه سپاهان را بدهم.

فصیحی در پایان گفت: روزهای خوبی برای اصفهان و باشگاه سپاهان در راه است و قول می‌دهم برای ایران افتخارآفرینی کنم.

در پایان این مراسم تفاهم‌نامه‌ای میان باشگاه سپاهان و فرزانه فصیحی دونده ملی‌پوش اصفهان در راستای حمایت‌ از این ورزشکار برای حضور در مسابقات پیش‌رو به امضا رسید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار