ولی زاده : بیش از ۶۰ ایستگاه انتظار اتوبوس در سطح معابر شهر بهسازی شده است .
کد خبر: ۹۲۱۰۴۴
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۷ 03 December 2020

به گزارش تابناک آذربایجان غربی از خوی ،صفر ولی زاده رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری خوی اظهار داشت : با توجه به لزوم بهسازی ایستگاه های انتظار و استفاده مناسب شهروندان از این ایستگاه ها بویژه با توجه به فرا رسیدن فصل های بارش برف و باران ، تعداد ۶۰ ایستگاه در سطح معابر شهری از سوی سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بهسازی صورت گرفته و عملیات بهسازی ایستگاههای مذکور همچنان ادامه دارد .
ولیزاده افزود : بهسازی ایستگاه های اتوبوس در سطح معابر شهر خوی شامل تعویض سایبان ، ترمیم سازه فلزی ، رنگ آمیزی ، تعویض ، ترمیم و بهسازی صندلی های داخل ایستگاه ها بوده همچنین ایستگاه های فرسوده از سطح معابر جمع آوری و ایستگاههای جدید جایگزین شده است .
وی اضافه نمود : بیش از ۶۰۰‌ میلیون ریال تا کنون برای بهسازی ایستگاه های اتوبوس هزینه شده و از شهروندان درخواست میشود در حفظ و نگهداری ایستگاه ها بیش از پیش با سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری همکاری و همراهی نمایند .
ولیزاده همچنین گفت : پاکسازی ، تنظیف و شستشوی ایستگاه ها به صورت مستمر در بازه های زمانی مختلف صورت میگیرد و امیدواریم با توجه به استفاده شهروندان از این ایستگاهها ، همچون گذشته در نگهداری و حفظ پاکیزگی آنها نیز همراهی نمایند .
ولیزاده در بخش دیگری از سخنان خود گفت : زیباسازی محیط سازمان حمل و نقل بار و مسافر در پایانه شهید درستی نیز از دیگر اقدامات که در دستور کار قرار گرفته و در همین راستا ، نورپردازی ورودی ساختمان پایانه طی روز های اخیر انجام شده که جذابیت خاصی به این ساختمان بخشیده است .
وی افزود : طراحی ویژه ای برای ورودی پایانه شهید درستی انجام شده و بزودی ورودی محوطه با طراحی بسیار متفاوت از سوی شهرداری اجرا خواهد شد که در این طراحی از عناصر ویژه به نورپردازی و نصب سردیس شهید درستی نیز استفاده خواهد شد .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار