فرماندار ارومیه؛
فرماندار ارومیه با تاکید بر برخورد جدی با نانوایی‌های متخلف گفت: ۴۵ تیم بازرسی بر نانوایی‌های این شهرستان نظارت می‌کنند.
کد خبر: ۹۱۸۹۹۴
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۰ 24 November 2020

به گزارش تابناک آذربایجان غربی، علیرضا ملامحمدی زاده روز سه شنبه در جلسه هماهنگی و مدیریت فرماندهی واحد نظارت بر توزیع آرد و نان در سطح شهرستان ارومیه افزود: در پی دستور مقام عالی استان در اوایل هفته جاری مبنی بر فرماندهی واحد نظارت بر توزیع آرد و پخت نان در نانوایی‌ها توسط فرمانداری ارومیه، از امروز نظارت بر توزیع آرد و نان که متشکل از کارکنان فرمانداری، اداره صنعت و معدن و نیز اداره غله است، تشدید می‌شود.

وی اضافه کرد: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلفی در نانوایی ها، به شماره تلفن‌های ۱۳۵ تعزیرات و ۱۲۴ بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت اطلاع دهند.

فرماندار ارومیه با تاکید بر اینکه برخورد قانونی با نانوایی‌های متخلف جدی خواهد بود، افزود: هیچگونه مشکل یا کمبودی درخصوص تخصیص آرد به نانوایی‌ها وجود ندارد و با هرگونه کم فروشی نان و فروش آرد یارانه‌ای توسط نانوایی‌ها برخورد قانونی خواهد شد.

ملامحمدی زاده با اشاره به مشکلاتی که برای مردم در تامین نان به وجود آمده، اظهار داشت: از مردم ارومیه بابت مشکلی که در توزیع نان به وجود آمده، عذرخواهی می‌کنم و امیدوارم دیگر شاهد مشکلی در این حوزه نباشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار