تاخت و تاز کرونا در آذربایجان غربی
رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی از ابتلای ۲۷۴ نفر دیگر به کرونا طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد.
کد خبر: ۹۱۶۳۱۱
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۶ 13 November 2020

به گزارش تابناک آذربایجان غربی، جواد آقازاده رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته حدود ۲۷۴ نفر به خاطر ابتلا به بیماری حاد تنفسی ناشی از ابتلا به بیماری کرونا در مراکز درمانی آذربایجان‌غربی بستری شده‌اند.

آقازاده اضافه کرد: طبق آخرین آمار، تعداد بستری‌های ناشی از ابتلا به بیماری حاد تنفسی در آذربایجان‌غربی به یک هزار و ۶۵۹ نفر رسیده که از این تعداد ۸۹۷ نفر مشکوک و ۷۶۲ نفر مبتلا به کرونا هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی بیان کرد: تعداد بستری‌شدگان در آی‌سی‌یو نیز ۲۹۳ نفر است که از این تعداد، ۸۷ نفر به دستگاه ونتیلاتور متصل هستند.

آقازاده با اشاره به اینکه ۱۴ نفر بر اثر بیماری کرونا طی ۲۴ ساعت گذشته در آذربایجان‌غربی جان باختند اظهار کرد: علاوه بر آن، آزمایش ۱۲۲۲ نفر که طی روز‌های گذشته فوت کرده بودند، مثبت اعلام شده که با احتساب آن‌ها تعداد کل فوت‌شدگان در استان به ۲ هزار و ۳۲۲ نفر رسیده که روند افزایشی آنان بسیار خطرناک است.

او ادامه داد: از کل فوت شدگان ۲۴ ساعت گذشته، سه نفر در ارومیه و ۱۱ نفر دیگر در ۵ شهرستان دیگر استان جان خود را از دست داده‌اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی تاکید کرد: با وجود تداوم روند افزایشی ابتلا و فوتی ناشی از کرونا در آذربایجان‌غربی، همچنان شاهد بی‌توجهی عده زیادی در این خصوص هستیم که می‌تواند موجب بروز مشکلات بسیار زیادی شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار