پس از لغو رقابت های کشتی قهرمانی جهان در صربستان، دور برگشت لیگ کشتی آزاد و فرنگی از اول آذر در سالن ۱۲ هزار نفری آزادی برگزار می شود.
کد خبر: ۹۱۶۰۲۵
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۵ 11 November 2020

پس از لغو رقابت های کشتی قهرمانی جهان در صربستان، دور برگشت لیگ کشتی آزاد و فرنگی از اول آذر در سالن ۱۲ هزار نفری آزادی برگزار می شود.

به گزارش ایسنا، پیش از این سازمان لیگ کشتی برنامه مسابقات دور برگشت بیستمین دوره لیگ برتر کشتی آزاد و فرنگی را در دو طرح اعلام کرده بود. از آنجایی که اتحادیه جهانی کشتی رسما اعلام کرده مسابقات قهرمانی جهان در سال ۲۰۲۰ برگزار نمی شود، دور برگشت لیگ بیستم از اول آذرماه آغاز می شود.

رییس کمیته لیگ فدراسیون کشتی با تایید این خبر گفت: طی هفته های اخیر بارها به تیم ها و کشتی گیران اعلام کردیم که آمادگی خود را حفظ کنند چراکه در صورت لغو مسابقات قهرمانی جهان بلافاصله مسابقات لیگ آغاز خواهد شد. برنامه دور برگشت را هم چند روز قبل به باشگاهها ابلاغ کردیم و حالا که اتحادیه جهانی تصمیم به لغو مسابقات جهانی گرفته، همان طرح اول را اجرا می کنیم.

وی افزود: بر همین اساس مسابقات دور برگشت لیگ برتر کشتی فرنگی از اول آذرماه با برگزاری مراسم وزن‌کشی آغاز خواهد شد و رقابت‌های گروه الف طی روزهای ۲ و ۳ آذرماه برگزار می‌شود. مسابقات گروه ب لیگ برتر کشتی فرنگی و گروه های الف و ب لیگ برتر کشتی آزاد هم طبق برنامه برگزار خواهد شد. رییس سازمان لیگ کشتی در ادامه گفت: همانطور که در دور رفت پروتکل های بهداشتی به خوبی اجرا شد، در دور برگشت هم فدراسیون و سازمان لیگ کشتی تاکید زیادی به رعایت پروتکل های بهداشتی خواهند داشت. قبلا هم اعلام کرده بودیم که اولویت ما سلامتی ورزشکاران است. تمامی مسابقات به صورت متمرکز و به میزبانی سالن ۱۲ هزار نفری آزادی برگزار می‌شود و تیم‌ها باید قبل از حضور در رقابت‌ها تست کرونا را پشت سر بگذارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار