اتحادیه جهانی کشتی اعلام کرد مسابقات جهانی ۲۰۲۰ در صربستان لغو شد.
کد خبر: ۹۱۵۸۲۵
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۹ - ۰۰:۳۰ 11 November 2020

اتحادیه جهانی کشتی اعلام کرد مسابقات جهانی ۲۰۲۰ در صربستان لغو شد.

به گزارش ایسنا، پیش از این قرا بود که رقابت های کشتی بزرگسالان جهان روزهای ۲۲ تا ۳۰ آذرماه در شهر بلگراد صربستان برگزار شود که اتحادیه جهانی کشتی تصمیم به لغو این مسابقات گرفت.

مسئولان اتحادیه جهانی کشتی پیش از این اعلام کرده بودند که اگر قرار به برگزار شدن مسابقات جهانی در سال ۲۰۲۰ باشد باید از معیارهایی که توسط کمیته اجرایی تعیین شده است پیروی کند و برای برگزاری هر مسابقه باید ۸ تیم از ۱۰ تیم برتر رنکینگ و حداقل ۷۰٪ کشورهای شرکت کننده سال قبل در آن حاضر باشند (بر اساس حضور ورزشکار سال قبل).

این درحالی است که پیش از این چندین کشور از جمله آمریکا، ژاپن، قزاقستان و کوبا به دلیل شرایط شیوع ویروس کرونا از حضور در این رقابت ها انصراف داده بودند.

همچنین پس از اعلام اتحادیه جهانی کشتی مبنی بر لغو رقابت های کشتی بزرگسالان جهان، مسئولان این اتحادیه برای حفظ جایگاه کشتی در جهان و همچنین برگزاری یک رقابت بین المللی برای کشتی گیران، مسابقاتی را با عنوان جام جهانی انفرادی در همان تاریخ در کشور صربستان برگزار خواهند کرد.

مسئولان اتحادیه جهانی کشتی درنظر گرفته اند که جایزه ی ۳۰۰ هزار فرانکی را برای نفرات برتر اوزان دهگانه ی کشتی آزاد، کشتی فرنگی و زنان اختصاص دهند.

همچنین قرار بود که در خلال رقابت های جهانی کشتی مجمع عمومی سالیانه اتحادیه جهانی کشتی و انتخابات برای تعیین اعضای این اتحادیه برگزار شود که برگزاری آن به سال ۲۰۲۱ موکول شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار