از ابتدای همه گیری کرونا و اعلام محدودیت ها بیشترین نظم در رعایت دستورالعمل ها مربوط به حوزه های فرهنگی و مذهبی بوده است بنابراین انتظارات از این حوزه های دینی به مراتب بیشتر از دیگر حوزه ها است .
کد خبر: ۹۱۴۶۹۸
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۴ 06 November 2020
امروز نماز جمعه در برخی مناطق استان برگزار شد این در حالی است که روز گذشته مسئول شورای سیاست گذاری ائمه جمعه از لغو این مراسم در برخی از شهرهای برگزار شده خبر داده بود!
این روزها جولان کرونا در مناطق مختلف کشور و استان کهگیلویه و بویراحمد ، کار را به تقاضا برای تعطیلی ها در مراکز مختلف دولتی ، خصوصی ، سیاسی ، فرهنگی ، عبادی ، آموزشی و ... رسانده است .
اما آنچه که تاکنون مشخص است ، برخی اعلام تعطیلی ها یا بدون هماهنگی کامل دستگاه ها است و یا اینکه توجهی از طرف مخاطبان تعطیلی نمی شود!
در این بین برخی حوزه ها همواره بیشترین مسئولیت پذیری را در رعایت دستور العمل ها داشته اند از جمله مراکز فرهنگی و دینی . اما در حالی که روز گذشته رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان از لغو آئین نماز جمعه در شهرهای پر خطر داده بود ، این مراسم در تعدادی از این مناطق برگزار شد !
طی چند هفته اخیر وضعیت استان به گونه ای بوده است که مسئولان علوم پزشکی شرایط را از قرمز به سیاه تغییر داده اند این در حالی است که متاسفانه آمار مرگ و میر کرونایی هم رو به افزایش است و همین هم عاملی شده است تا برخی حوزه های پر تجمع ملزم به تعطیلی شوند.
از ابتدای همه گیری کرونا و اعلام محدودیت ها بیشترین نظم در رعایت دستورالعمل ها مربوط به حوزه های فرهنگی و مذهبی بوده است بنابراین انتظارات از این حوزه های دینی به مراتب بیشتر از دیگر حوزه ها است .
کرونا و ناهماهنگی در شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان ! / مسئولین و تجمعات مردمی برای تهیه گوشت مرغ !
تجمعات مرغی!
متاسفانه برخی خبرها در موارد دیگر از شهرستان ها هم حکایت از عدم توجه مسئولین و مردم به هشدارها در خصوص شرایط فعلی دارد !
 کمبود و گرانی  گوشت مرغ در سطح شهرستان باشت باعث تجمع قشرهای مختلف مردم در مرکز شهر شد.(تصویر بالا) کمیاب شدن مرغ در چند روز گذشته در باشت، اتفاقی که مردم نیازمند را بدون ترس از کرونا به خیابان ها کشاند. 
در چند روز اخیر یکی از فروشگاه‌های عمده مرغ در سطح شهر باشت اقدام به توزیع مرغ مورد نیاز مردم کرده است که همین امر، باعث تجمع بیش از حد شهروندان فاقد ماسک بدون رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی شد.
لازم به توضیح است چند روز گذشته هم ، چنین گزارشی از تجمع مرم سی سخت برای تهیه گوشت مرغ منتشر شده بود. ضمن اینکه گزارش هایی هم از سهل انگای در تعطیلی برخی واحدهای صنفی مشمول طرح جدید محدودیت ها مخابره می شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار