سرپرست معاونت آموزشی جهاد دانشگاهی قم از پایان اجرای طرح ملی سرباز مهارت سربازان وظیفه نیروهای مسلح در این استان خبر داد و گفت: در این طرح ۳۵۰سرباز در دوره‌های آموزشی شرکت کردند.
کد خبر: ۹۱۴۴۶۵
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۲ 05 November 2020

به گزارش تابناک قم، علی حسینی گفت: سهمیه استان قم در طرح ملی سرباز مهارت ۳۵۰ سرباز بود که در دوره‌های آموزشی کارآفرینی و مهارت‌های زندگی شرکت کردند.

وی افزود: جمعا ۸۰ ساعت دوره آموزشی شامل ۴۸ ساعت دوره آموزشی کارآفرینی و ۳۲ ساعت دوره آموزشی مهارت‌های زندگی در این طرح با همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان و ستاد نیروهای مسلح استان برای سربازان برگزار شد.

حسینی گفت: ۱۴۰ نفر سرباز از ارتش جمهوری اسلامی، ۱۱۰ نفر سرباز از سپاه پاسداران و ۱۰۰ نفر سرباز از نیروی انتظامی در این دوره‌های آموزشی شرکت کردند.

سرپرست معاونت آموزشی  جهاد دانشگاهی واحد استان قم افزود: از جمله مهارت‌های شغلی آموزش داده شده در این طرح می‌توان به مهارت‌های رزومه نویسی و مصاحبه شغلی، کسب و کارهای خانگی، راه اندازی کسب و کارهای خرد، بازاریابی و فروش اشاره کرد و مهارت‌های زندگی نیز سرفصل‌هایی از جمله مهارت‌های تفکر خلاق و حل مسئله، ارتباط موثر، تفکر انتقادی و مبانی ازدواج را شامل می‌شود.

وی طراحی و اجرای این طرح را خروجی یک کار بین‌بخشی، بین‌حوزه‌ای و بین‌سازمانی برشمرد و از کلیه دست‌اندرکاران این طرح شامل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، ارتش جمهوری اسلامی ایران، نیروی انتظامی، وزارت ورزش و جوانان، مسئولین جهاد دانشگاهی و همه کسانی که به نوعی در این مسیر همراه و همکار بوده‌اند تقدیر و تشکر کرد.

حسینی گفت: تمام سربازان وظیفه نیروهای مسلح که در این دوره‌های آموزشی شرکت کردند، پس از پایان دوره آموزشی گواهینامه معتبر دریافت کردند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار