سرپرست تیم والیبال رعد پدافند هوایی قم گفت: تیم رعد در آخرین مرحله برنامه‌های تمرینی خود برای حضور موفق در فصل جدید پیکارهای لیگ دسته اول والیبال مردان ایران آماده می‌شود.
کد خبر: ۹۱۴۴۴۷
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۰ 05 November 2020

به گزارش تابناک قم، حسین آزاد اظهار کرد: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده از سوی سازمان لیگ فدراسیون والیبال استارت رقابت‌های فصل 1399 لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور از روز 24 آبان ماه زده می‌شود و 18 تیم در دو گروه 9 تیمی بازی‌های مرحله مقدماتی این فصل را شروع می‌کنند.

وی افزود: رعد پدافند هوایی قم یکی از تیم‌های حاضر در مسابقات این فصل لیگ دسته اول والیبال مردان ایران است که به سرمربیگری محمد بهارلو، مربیگری افشین صالحی و مدیرعاملی محمد صفایی برای کسب مجوز صعود به لیگ لیگ برتر باشگاه‌های کشور با حریفان رقابت خود می‌کند.

آزاد اضافه کرد: این تیم همان تیم والیبال افق است که بین سال‌های 1397 تا 1399 نماینده قم در لیگ دسته اول والیبال بود اما امسال با عنوان رعد پدافند هوایی در این لیگ به میدان می‌رود، تیمی که سال گذشته با نام افق عملکرد بسیار موفق و درخشانی در لیگ داشت و تا آستانه صعود به لیگ برتر پیش رفت.

وی یاد آور شد: با توجه به اینکه تیم ما با نام رعد پدافند هوایی وارد باز‌ی‌های این فصل می‌شود، امکان جذب بازیکن سرباز نیز برای تیم فراهم شده است، به همین دلیل ترکیب این تیم نسبت به فصل گذشته دست‌خوش تغییر و تحول شده و بازیکنان جدیدی با پیراهن رعد پدافند هوایی قم به میدان خواهند رفت.

سرپرست تیم والیبال رعد پدافند هوایی قم خاطرنشان کرد: البته ترکیب تیم نسبت به فصل گذشته حدود 70 درصد تغییر کرده و اکنون شرایط خوبی وجود دارد تا تیم با آمادگی کامل در فصل جدید لیگ دسته اول به میدان برود، بازی‌ها از 24 آبان آغاز می‌شود و مجموعا در وضعیت خوبی هستیم.

وی در پایان گفت: تا کنون سه مرحله اردوی آماده‌سازی در تهران برگزار کرده‌ایم و علاوه بر تمرین، چند بازی تدارکاتی نیز انجام داده‌ایم تا کادر فنی میزان آمادگی و هماهنگی بازیکنان را به طور کامل و دقیق بررسی کند و تیم با شرایط مد نظر مربیان خود وارد رقابت با حریفان شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار