عباسی فرماندار خوی گفت : دستگاه های اجرایی ۵۰ درصد توان خود را برای مبارزه با کرونا اختصاص دهند .
کد خبر: ۹۱۴۰۴۳
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۰ 03 November 2020

به گزارش تابناک آذربایجان غربی از خوی
سی و هشتمین جلسه شورای هماهنگی، پیشگیری و مبارزه با کرونا با حضور فرماندار شهرستان خوی، خبرنگاران و اصحاب رسانه و اعضای این شورا برگزار شد

حسین عباسی فرماندار خوی در این جلسه ضمن تبریک ولادت پیامبر اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) به افزایش آمار مبتلایان و بستری ها اشاره کرد و افزود: تعداد بستری ها بخصوص در بخش ICU به شدت افزایش یافته است و با توجه به وضعیت قرمز شهرستان مردم باید دستورالعمل های بهداشتی را رعایت نمایند.

فرماندارخوی از اعمال محدودیت جدید بر اساس مصوبه ستاد ملی کرونا از تاریخ ۱۴ آبان ماه (روزچهارشنبه) لغایت ۲۴ آبان خبر داد و افزود: علاوه بر محدودیتهای شغلی گروه ۳و۴ محدودیتهای گروه ۲ نیز در شهرستان اعمال خواهد شد.
️وی در ادامه برگزاری جشن ها و مراسم عروسی در سطح شهرستان را ممنوع اعلام نمود و افزود: با برگزاری جشن ها و مراسم عروسی برخورد خواهد شد.

️عباسی از نظارت اکیپ های نامحسوس بازرسی بر نحوه اجرای پروتکل های بهداشتی در دستگاه های اجرایی خبر داد و گفت : مدیران دستگاه های اجرایی مسئول اجرای دستورالعمل های بهداشتی بر مراجعه کنندگان و کارکنان میباشند و در صورت عدم رعایت این دستورالعمل ها با مدیران متخلف برخورد خواهد شد.

️وی تصریح نمود: دستگاه های اجرایی موظفند ۵۰ درصد از توان خود را صرف مبارزه با کرونا نمایند.

️فرماندار خوی درپایان سخنان خود از خبرنگاران و اصحاب رسانه خواست: در فرهنگ سازی مبارزه با بیماری کرونا جهت رعایت پروتکل های بهداشتی میان مردم مسئولین امر را یاری نمایند .

دکتر سرشارنیز در این جلسه گفت : متاسفانه وضعیت کرونا در شهرستان خوی خوب نیست و بستری بیماران کرونایی در بیمارستان ها رو به بالاست .
وی افزود : در حالی که دهها تخت بر تخت های بخش( آی سی یو ) اضافه می کنیم ولی بخاطر عدم رعایت مردم هرروز بر بیماران بستری و بیماران بدحال افزوده میشود و تنها راه جلو گیری از افزایش بستری ، رعایت پروتکل های بهداشتی توسط مردم می باشد

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار