سرمربی تیم ملی سپک تاکرا گفت: ۶ مربی و در بخش آقایان و بانوان و در مجموع ۱۰۰ ورزشکار این رشته ورزشی در استان در خانه اختصاصی سپک‌تاکرا در مجموعه ورزشی کوثر فعالیت می‌کنند
کد خبر: ۹۱۳۵۹۵
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۵ 01 November 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از فارس،رضا رستمی ، وضعیت رشته سپک‌تاکرا به نسبت سابقه کم در کشور را مطلوب ارزیابی کرد و اظهار داشت: در رده‌های امید، جوانان و بزرگسالان در بخش آقایان ۲۱ نفر و در بخش بانوان پنج نفر به تیم ملی سپک‌تاکرا دعوت شده‌اند.

وی با اشاره به حضور ۲ نفر از ورزشکاران استان کرمانشاه در تیم ملی، ادامه داد: این دو نفر سال گذشته به همراه تیم ملی به مسابقات جهانی اعزام شدند.

سرمربی تیم ملی سپک‌تاکرا به مجازی برگزار شدن اردوهای تیم ملی این رشته ورزشی به دلیل شیوع ویروس منحوس کرونا اشاره و بیان کرد: کلاس‌‌های آنلاین داوری سپک‌تاکرا در حال برگزاری و امروز روز پایانی کلاس‌ها است.

وی خاطرنشان کرد: ۶ مربی و در بخش آقایان و بانوان و در مجموع ۱۰۰ ورزشکار این رشته ورزشی در استان در خانه اختصاصی سپک‌تاکرا در مجموعه ورزشی کوثر فعالیت می‌کنند.

رستمی خانه اختصاصی سپک‌تاکرا در مجموعه ورزشی کوثر را تخصصی‌ترین خانه سپک تاکرا در غرب کشور اعلام کرد و گفت: در سفر به مالزی و شرکت در مسابقات لیگ جهانی سال ۲۰۱۳ با رویت امکانات و سالن‌های تخصصی دایر در این کشور سعی کردیم همان امکانات را در استان کرمانشاه فراهم کنیم و در حال حاضر تمام امکانات لازم برای یک ملی پوش تا رده جوانان در این خانه مهیا است.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر استان کرمانشاه از نظر رده‌بندی تیمی در رده نخست کشوری قرار دارد که فعلا تمامی مسابقات مانند قهرمانی کشور بانوان و آقایان، لیگ برتر و مسابقات جهانی این رشته ورزشی به دلیل محدودیت‌های ناشی از شیوع ویروس منحوس کرونا کنسل شده و تاریخ تعیین شده از طرف فدراسیون جهانی سال آینده اعلام شده است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار