محمدمهدی شهریاری از کاهش ۳۵درصدی فوتی‌های تصادفات جاده‌ای در استان خبر داد.
کد خبر: ۹۱۲۴۸۷
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۷ 27 October 2020

به گزارش تابناک آذربایجان غربی، محمدمهدی شهریاری استاندار آذربایجان غربی در هشتمین جلسه مدیریت اجرایی کمیسیون ایمنی حمل و نقل استان ضمن اشاره به وجود راه‌های وسیع در استان ایمن سازی و توسعه جاده‌ها را لازمه سرمایه‌گذاری دانست و گفت: جاده‌های استان ۳/۲درصد از جاده‌های کشور را تشکیل می‌دهند و این حجم از جاده لزوم ایجاد پایگاه‌های امداد و نجات بیشتر و افزایش تجهیزات امداد رسان و خودرو‌های گشت زنی و کنترل ایمنی همچون افزایش سامانه‌های کنترل سرعت و ثبت تخلفات عبور و مرور و دوربین‌های نظارتی را طلب میکند.

شهریاری با اشاره به کاهش ۳۵درصدی فوتی‌های تصادفات جاده‌ای در سطح استان آذربایجان غربی در شش ماهه نخست سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته اذعان کرد: برای کاهش تصادفات باید از ظرفیت‌های آموزشی استفاده بهینه شود و آموزش را در سطح ابتدایی مدارس شروع و در رسانه ملی توسعه داد.

او ضمن تاکید بر تسریع پروژه‌های راه سازی گفت: ایجاد تقاطع‌های غیرهمسطح در برخی تقاطع‌های پر تصادف می تواند نقش زیادی در کاهش تصادفات داشته باشد.

استاندار آذربایجان غربی ادامه داد: بیمه‌ها نیز میتوانند نقش موثری در جاده سازی و تقلیل تصادفات ایجاد کنند چرا که این کار به نفع آن‌ها بوده و با کاهش تصادفات بیمه‌ها در آمد بیشتری خواهند داشت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار