کارشناس سازمان برنامه و بودجه کشور از ورزشگاه ۵ هزار نفری ۷ تیر خوی بازدید نمود .
کد خبر: ۹۱۱۸۵۴
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۷ 25 October 2020

به گزارش خبرنگار تابناک آذربایجان غربی، کارشناس سازمان برنامه و بودجه کشور، مدیرکل سازمان برنامه و بودجه استان و مدیرکل ورزش و جوانان استان از ورزشگاه ۵ هزار نفری ۷ تیر خوی بازدید نمودند .
سعید چغتایی کارشناس برنامه و بودجه کشور در این بازدید گفت : تا پایان سال یا اوایل سال آینده بودجه ۲۲ میلیارد تومانی درخواست شده برای تکمیل ورزشگاه ۵ هزار نفری ۷ تیر خوی تصویب و واریز میشود .
وی در ادامه سخنان خود درمورد پروژه شمس تبریزی نیز گفت : پروژه شمس تبریزی از برنامه های اولویت دار سفر رئیس جمهور به خوی می باشد که تلاش می کنیم حداقل قسمتی از پروژه شمس تبریزی تا اواخر سال یا اوایل سال بعد به بهره برداری برسد .

حضرتی رئیس سازمان برنامه و بودجه استان نیز در این بازدید گفت : برای طرح های نیمه تمام شهرستان خوی که پیشرفت فیزیکی بالا دارند ازجمله آموزش ، حمل و نقل ، بهداشت و درمان ، کشاورزی ، آب و فاضلاب ۸۰ میلیارد تومان بودجه اختصاص یافته تا اواخر سال یا اوایل سال بعد به اتمام و بهره برداری برسند .

طباطبایی رئیس اداره ورزش و جوانان نیز در این بازدید گفت : با واریزی بودجه ۲۲ میلیارد تومانی ورزشگاه ۵ هزار نفری ۷ تیر خوی صندلی های VIP و تماشاگران ، ساختمان های اداری و اتاق های رخت کن و استراحت ورزشکاران ودکل های روشنایی و بعضی قسمت های دیگر به بهره برداری می رسد .
طباطبایی در ادامه سخنان خود در باره قطب ورزشی کشتی نیز گفت : شهرستان خوی قطب ورزش کشتی در منطقه می باشد که بیشترین درصد داوران مسابقات کشتی منطقه از خوی حضور دارند که با تزریق بودجه بیشتر به ورزش کشتی ، شاهد حضور کشتی گیران خوی در عرصه های بالاتر کشتی باشیم .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار