تعطیلی یک هفته‌ای مشاغل در شاهرود؛
به گزارش تابناک سمنان: نادر فخری فرماندار شاهرود درباره محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های کرونایی گفت: برخی مشاغل به مدت یک هفته در سطح شهرستان تعطیل شدند.
کد خبر: ۹۱۱۸۲۳
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۳ 25 October 2020

پایگاه خبری-تحلیلی ایرلاین پرس | قرارگرفتن دو طرح فرودگاه شاهرود در جدول  بودجه استان سمنان

فرماندار شاهرود ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران در محل فرمانداری شاهرود با بیان اینکه به علت شرایط بحرانی شهرستان محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های سختگیرانه‌تری از روز دوشنبه اعمال می‌شود، تاکید کرد: محدودیت‌ها و ممنوعیت صنوف به مدت یک هفته اعمال می‌شود.

وی با بیان اینکه کتابخانه‌ها، استخرهای سرپوشیده، سینما وتئاتر و مراکز مشابه، موزه‌ها، تالارهای پذیرایی و آرایشگاه‌های زنانه و سالن‌های زیبایی در زمره دیگر مکان‌هایی هستند که تعطیل می‌شوند، ابراز کرد: باشگاه‌های ورزشی در رشته‌های پربرخورد (کشتی، کاراته، جودو و …)، کافه، قهوه خانه‌ها و چایخانه‌ها، شهربازی و باغ پرندگان و باشگاه‌های بدنسازی و مراکز تفریحی آبی نیز تعطیل می‌شوند.

نادر فخری با بیان اینکه فروشگاه‌های لوازم آرایشی و بهداشتی، مراکز قنادی و شیرینی بزی، شیرینی فروشی، آبمیوه و بستنی، مراکز تهیه و طبخ غذا با پذیرش مشتری (اغذیه‌فروشی‌ها، آش، حلیم و مشابه) تعطیل خواهند بود، افزود: نمایشگاه‌های تخصصی و عمومی و دانشگاه، مدارس، تمام آموزشگاه‌ها، زبان سراها و حوزه‌های علمیه از جمله مکان‌های تعطیل خواهند بود.

فخری با بیان اینکه نماز جمعه و فعالیت هیئت‌های وتکایای مذهبی نیز تعطیل است، تاکید کرد: بازارهای خودرو، بازار املاک، بازار زرگران، آرامستان‌ها ومجالس عزاداری، مساجد و مصلی‌ها و ممنوعیت برگزاری مراسم اجتماعی، فرهنگی، مذهبی و همایش‌ها نیز تعطیل خواهند بود.

وی افزود: در حال حاضر ۱۷۶ نفر کرونای قطعی در شهرستان شاهرود بستری هستند.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار