در دیدار فرماندهان نیروی انتظامی با نماینده ولی فقیه عنوان شد
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ارومیه: کار برای رضای خدا و خدمت به مردم مدال افتخاری برای کارکنان انتظامی است.
کد خبر: ۹۱۱۷۳۸
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۱ 24 October 2020

به گزارش تابناک آذربایجان غربی، نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان غربی و امام‌جمعه ارومیه در دیدار کارکنان نیروی انتظامی و مرزبانی استان گفت: حل مسائل و مشکلات و فراهم کردن آرامش و امنیت برای مردم، موجب جلب رضایت الهی است و مطمئناً اجر معنوی بسیاری دارد.

حجت الاسلام والمسلمین قریشی با اشاره به پیام قدردانی رهبر معظم انقلاب در خصوص عملکرد ناجا افزود: این رضایتمندی، رضایت حضرت ولی عصر (عج) را نیز در پی خواهد داشت و افتخاری برای کارکنان انتظامی کشور است.

 

سردار خرم نیا فرمانده انتظامی آذربایجان غربی نیز در این دیدار ضمن ارائه عملکرد موفق نیروی انتظامی در استان گفت: پلیس امنیت اقتصادی در هفت ماه گذشته امسال، جرایم مختلف اقتصادی را به میزان 1158 میلیارد تومان در حوزه قاچاق کالا و ارز، فرار مالیاتی و پولشویی کشف و به مراجع قضایی معرفی کرده است.

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی در ادامه درخصوص کشف جرایم سرقت و کاهش تلفات جاده ای تصریح کرد: در این مدت ۷۷ درصد از مجموع سرقت ها با دستگیری بیش از 5 هزار سارق کشف و میزان تصادفات منجر به جرح و فوت نیز به ترتیب ۴۵ و ۳۳ درصد کاهش دارد.

سردار حسین خانی فرمانده مرزبانی استان نیز در این دیدار، تهیه و توزیع بسته های بهداشتی و معیشتی و ارائه خدمات درمانی را از جمله اقدامات مرزبانی استان برای مرزنشینان عنوان کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار