مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان‌غربی گفت: در طرح برق امید مشترکان برق به سه دسته کم مصرف، خوش مصرف و پرمصرف تقسیم شده و از این میان بهای برق مصرفی گروه کم مصرف با ۱۰۰ درصد تخفیف محاسبه می‌شود.
کد خبر: ۹۱۱۴۷۵
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۹ - ۲۲:۲۶ 23 October 2020

به گزارش تابناک آذربایجان غربی،اکبر حسن‌بگلو اظهار داشت: مشترکانی که در ماه‌های گرم خرداد تا شهریور متوسط مصرف ماهانه آن‌ها در یک دوره تا ۱۰۰ کیلووات ساعت باشد در دسته کم مصرف، ۱۰۱ تا ۳۰۰ کیلو وات ساعت، خوش مصرف و مشترکان با مصرف بیش از ۳۰۰ کیلو وات ساعت جزو دسته پرمصرف هستند.

وی ادامه داد: برای سایر ماه‌های سال نیز مشترکانی که مصرف آن‌ها تا ۸۰ کیلووات ساعت باشد شامل مشترکان کم‌مصرف، بین ۸۱ تا ۲۰۰ کیلوات ساعت خوش مصرف و بیش از ۲۰۰ کیلووات ساعت طبق تعرفه‌بندی طرح برق امید مشترک پر مصرف محسوب می‌شوند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان‌غربی گفت: اجرای طرح برق امید که مخصوص مشترکان خانگی است فرصت مغتنمی برای توسعه صرفه‌جویی در مصرف برق به ویژه برای ماه‌های پیک سال است.

حسن‌بگلو اضافه کرد: اجرای طرح برق امید سبب می‌شود قشر پرمصرف برای استفاده از مزایا و تخفیف‌های مورد نظر برای اضافه شدن به جمع مشترکان خوش مصرف تشویق شوند و قشر کم مصرف‌ها جهت تداوم همین سطح مصرفی انگیزه بیشتری داشته باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار