مدیر عمرانی منطقه ۴ شهرداری کرمانشاه گفت:پروژه احداث معبر دسترسی شهرک کیهانشهر به بزرگراه امام کرمانشاه با هدف تسهیل در ردد اهالی شهرک ٩٧ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.
کد خبر: ۹۱۱۲۱۱
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۳ 22 October 2020

به گزارش خبرنگار خبرگزاری تابناک کرمانشاه مجید امیری در حاشیه بازدید از پروژه های شهرداری کرمانشاه اظهار داشت: با هدف تسهیل در تردد شهروندان به خصوص اهالی بلوار  و شهرک کیهانشهر پروژه احداث معبر دسترسی کیانشهر به بزرگراه امام در دستور کار قرار گرفته است. ما در فاز اول عملیات خاکی پروژه را آغاز و ۹۷‎٪ پیشرفت فیزیکی داشته ایم در فاز های بعدی نیز عملیات تکمیلی از جمله زیراساس، اساس و جدول گذاری پروژه را انجام می دهیم.

وی افزود: طول کلی پروژه ۲/۳ کیلومتر است که با احتساب ورودی و خروجی ها واریانت ها و میدانی که در مسیر است حدود ۳ کیلومتر می شود. عرض مسیر ۷۰ متر است که این عرض شامل دو باند رفت و برگشت است و با رفیوژ میانی جدا شده است.

مدیر عمرانی منطقه 4 شهرداری کرمانشاه ادامه داد: جدول گذاری میان مسیر انجام خواهد شد و دو پیاده رو به عرض حدودا ۷ متر در اطراف مسیر و دو فضای سبز به عرض ۶ متر در اطراف مسیر احداث میشود.عملیاتی که تا امروز انجام شده شامل ۵۶ هزار متر مکعب خاکبرداری بوده و حدود ۶ هزار متر مکعب خاکریزی انجام شده و در زمینی به مساحت حدود ۱۳۰ هزار متر مربع عملیات تسریع بستر انجام شده است.

امیری تاکید کرد: طبق برنامه زمان بندی که انجام دادیم ظرف ۶ ماه آینده فاز دوم پروژه را انجام خواهیم داد. گرچه عملیات راه سازی به علت فصل زمستان و بارندگی به تاخیر میافتد اما تلاش ما بر این است که بتوانیم در موعد مقرر این فاز پروژه را هم طی کنیم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار