رقابت‌های انتخابی تیم ملی کشتی آزاد در حالی امروز (پنجشنبه) در ۲ وزن در حال برگزاری است که پیش از این فدراسیون اعلام کرد مسابقات از طریق فضای مجازی پخش خواهد شد که بنابر دلایل نامشخص این رقابت‌ها از صفحه اینستاگرام فدراسیون تاکنون پخش نشده است.
کد خبر: ۹۱۱۱۸۱
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۶ 22 October 2020

رقابت‌های انتخابی درون اردویی اوزان ۶۵ و ۷۹ کیلوگرم تیم ملی کشتی آزاد برای حضور در مسابقات جهانی صربستان از ساعت ۱۱ صبح امروز (پنج شنبه) در خانه کشتی شهید ابراهیم هادی در حال برگزاری است.

فدراسیون کشتی پیش از این اعلام کرده بود که به دلیل رعایت پروتکل‌های بهداشتی، خبرنگاران برای پوشش خبری این پیکارها نمی‌توانند در خانه کشتی حضور پیدا کنند و علاقمندان می‌توانند مسابقات را از طریق صفحه اینستاگرام فدراسیون دنبال کنند که با شروع مسابقات خبری از پخش رقابت‌ها از صفحه اینستاگرام نبود.

پیش از این قرار بود رقابت‌های انتخابی درون اردویی در سه وزن برگزار شود که به دلیل مثبت بودن آزمایش یکی از کشتی‌گیران به ویروس کرونا و ارائه گواهی پزشکی توسط کشتی‌گیر مذکور، کادر فنی به جهت برقراری عدالت و همچنین اطمینان از سلامتی این کشتی‌گیر، تصمیم گرفت مسابقات انتخابی وزن ۷۴ کیلوگرم با یک هفته تأخیر انجام پذیرد.

در چند روز گذشته انتقادات زیادی به فدراسیون و همچنین کادر فنی تیم ملی کشتی آزاد مبنی بر برگزاری رقابت‌های انتخابی آن هم تنها در سه وزن شده بود.

نتایج این دیدارها پس از پایان هر مسابقه به شرح زیر است:

دور اول:

۶۵ کیلوگرم: میثم نصیری، برنده ۹ – امیرحسین مقصودی صفر
۶۵ کیلوگرم: مرتضی قیاسی، برنده ۱۲- شایان حمزه ۵
۶۵ کیلوگرم: امیرمحمد یزدانی، برنده ۳ – پیمان بیابانی یک
۷۹ کیلوگرم: حمیدرضا زرین پیکر، برنده ۲ - پیمان یاراحمدی ۲
۷۹ کیلوگرم: علی سوادکوهی، برنده ۳- بهمن تیموری صفر

دور دوم:

۶۵ کیلوگرم: میثم نصیری، برنده ۳- پیمان بیابانی یک
۶۵ کیلوگرم: امیرحسین مقصودی، برنده ۱۱- شایان حمزه ۱۰
۶۵ کیلوگرم: امیرمحمد یزدانی، برنده ۶ - مرتضی قیاسی ۶
۷۹ کیلوگرم: علی سوادکوهی، برنده ۴ - پیمان یاراحمدی ۲
۷۹ کیلوگرم: حمیدرضا زرین پیکر، برنده ۱۱ - بهمن تیموری ۶

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار