مسئول عمرانی شهرداری منطقه ۴ گفت: اعتباری بالغ بر ۶ میلیارد تومان برای احداث پیاده راه پارکینگ شهرداری کرمانشاه با مساحتی حدود ٢٣٠ متر هزینه شده است.
کد خبر: ۹۱۱۱۶۰
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۴ 22 October 2020

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه محسن میر احدی در جریان بازدید اصحاب رسانه از پروژه های شهرداری (پیاده راه پارکینگ شهرداری) اظهار داشت: پروژه پیاده راه پارکینگ 7 ماه پیش توسط شهرداری کلید خورد و برای آن اعتباری بالغ بر 6 میلیارد تومان هزینه شد و طول مسیر حدود 230 متر به صورت پیاده راه در آمده و هم اکنون چون منطقه ی بیشتر برای بیماران و پزشکان است جای دلنشینی شده و می توانند از این فضا استفاده کنند.

وی افزود: از جمله مشکلات این منطقه می توان به مشکل در تردد یا پارک ماشین ها اشاره کرد، پیشتر درگیری داشتیم، اما الان به صورت یک پیاده راه درآمده صندلی گذاشته شده و فضای سبز و سرویس بهداشتی منظمی قرار داده شده و شهروندان از شرایط موجود  واقعا راضی هستند.

مسئول عمرانی شهرداری منطقه 4 در ادامه بیان داشت: مواد شوینده را در محل قرار می دهیم و بسترهای کف را شستشو می دهیم، اگر مردم هم رعایت کنند مشکلی برای کسی پیش نمی آید. سرویس های بهداشتی هم در هفته آینده فراهم می شود، گاز رسانی نیز در دستور کار است و چون سیستم آب گرم برایش تعبیه کردند روشنایی شان تقریبا مرتفع شده. سرویس بهداشتی قدیم وجود دارد اما سرویس جدید را در هفته آینده بازگشایی می کنیم.

این مسئول تاکید کرد: در این محل آب رو ها پایین است و در حال جایگزینی حدود 12 آبرو هستیم و منتظریم دستگاه را بیاورند تا حفاری انجام شود. 12 آبرو در قسمت بالا و 15 آبرو در قسمت پایین در نظر گرفته شده است. یعنی مشکل آبگرفتگی نداریم، شستشو در همین محل انجام می شود و مشکل خاصی به لحاظ آبرو نداریم.

میر احدی در پایان با اشاره به اینکه در این محل به همکاری مردم نیاز وافر داریم، خاطر نشان کرد: به هر حال رعایت نظافت مهم است و  به فضای سبز آسیبی نزنند مبلمان هم برای شهروندان فراهم شده است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار