مدیرکل میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد از تهیه طرح جامع منطقه گردشگر پذیر حاشیه رودخانه بشار یاسوج خبرداد.
کد خبر: ۹۱۰۸۶۹
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۱ 21 October 2020
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد،مجید صفایی در نشست با اعضای شورای اسلامی شهر یاسوج،با بیان اینکه مرکز استان ظرفیت بالایی در جذب گردشگر داخلی و خارجی دارد،اظهار کرد: برای توسعه بیشتر صنعت گردشگری در یاسوج باید زیر ساخت های لازم ساماندهی شود.

صفایی با اشاره به اینکه برای رونق گردشگری در پایتخت طبیعت ایران نیازمند همکاری شهرداری و شورای اسلامی شهر یاسوج هستیم،تصریح کرد: بزودی طرح مطالعاتی مسیر گردشگری حاشیه رودخانه بشار  از روستای دهنو تا روستای مختار در مرکز کهگیلویه و بویراحمد اجرا می شود.

او گفت: ساماندهی مناطق گردشگری تنگه مهریان،آبشار یاسوج و حاشیه رودخانه بشار نیازمند توجه همه دستگاهای اجرایی استان است.

رئیس شورای اسلامی شهر یاسوج نیز در این نشست با تقدیر از عملکرد اداره کل میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد در چند ماه اخیر،گفت: روحیه تعاملی که در اداره کل میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی استان وجود دارد راهگشای خیلی از مشکلات اجرای پروژه های عمرانی و گردشگری در شهر یاسوج است.

محمد رحیم دهرابپوربا بیان اینکه توسعه گردشگری یاسوج نیازمند برنامه ریزی مناسب است،تصریح کرد:  رونق گردشگری شهر یاسوج همراه با ایجاد اشتغالزایی برای مردم نیازمند اجرای طرح جامع گردشگری است.

نایب رئیس شواری شهر یاسوج نیز در این نشست با بیان اینکه یاسوج از شهر های مهاجر پذیر ایران است،گفت: برای توسعه گردشگری این شهر باید ابتدا نیازها شناسایی وبعد برنامه ریزی مناسب برای اجرای آنها صورت گیرد.

علی اکبری تبار با انتقاد از برخی ساخت سازهای غیرمجاز در شهر یاسوج،افزود: بررسی ها نشان می دهد بیشترین مصالح ساختمانی وارد شهر یاسوج شده  ولی کم ترین پروانه ساخت در شهرداری صادر شده است.

دبیر شورای اسلامی شهر یاسوج در این نشست با بیان اینکه یاسوج به عنوان پاتیخت طبیعت ایران به کشور معرفی شده است،گفت: فضا سازی شهر یکی از راههای جذب گردشگر در مرکز کهگیلویه و بویراحمد است.

فرشاد نگین تاجی از آمادگی شورای اسلامی شهر یاسوج برای همکاری با اداره کل میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی استان برای توسعه صنعت گردشگری خبردادو گفت: توسعه گردشگری  نقش مهمی در رونق اقتصادی شهر یاسوج دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار