معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزیر راه و شهرسازی در ارومیه؛
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزیر راه و شهرسازی به کارگیری نیروهای بومی را گام اول توسعه منابع انسانی برشمرد .
کد خبر: ۹۱۰۶۴۷
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۷ 20 October 2020

به گزارش تابناک آذربایجان غربی،معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزیر راه و شهر سازی شب گذشته وارد ارومیه شد و در گفتگو با خبرنگار صداوسیمای مرکز آذربایجان غربی گفت: همبستگی برنامه‌های اجرایی زیربخش‌های شورای هماهنگی راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی نمایان‌ است و باید ارتقای کیفیت خدمات با تمرکز حوزه‌های مختلف بر اهمیت اثربخشی فعالیت‌های بر یکدیگر متمرکز شود.

نعمت اله ترکی بر جایگاه شورای هماهنگی راه و شهرسازی در حل مسائل پروژه‌های عمرانی تأکید کرد و افزود: جای امیدواری است که تعامل و هماهنگی این شورا در استان به کوتاه‌شدن زمان پروژه‌های اجرایی کمک می‌کند.

معاون وزیر راه و شهرسازی به اصلاح ساختار متناسب با فعالیت‌های تعیین‌شده اشاره کرد و ادامه داد: ارزیابی وضعیت نیروی‌های انسانی بر اساس شاخص‌ها، نظارت بر اجرای سیاست‌های مالی و اداری و نیز انعکاس نارسایی‌ها و مشکلات استان در زمینه توسعه مدیریت و منابع انسانی از مهم‌ترین اهداف سفر به آذربایجان‌غربی است.

 ترکی در ادامه سفر خود در جلسه شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان حضور یافت و صبح امروز از مجموعه فرهنگی و ورزشی اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی بازدید کرد.

 گفتنی است؛مجموعه فرهنگی و ورزشی اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی به مساحت ١١ هزار و ٣۶٠ مترمربع با اعتبار ١۶ میلیاردریال، مردادماه امسال با حضور وزیر راه و شهرسازی، استاندار آذربايجان‌غربی و مدیرکل راه‌وشهرسازی استان افتتاح شد.

 همچنین دیدار با کارکنان مجموعه راه و شهرسازی استان و بازدید از جاده ارومیه_سرو از دیگر برنامه های معاون وزیر راه و شهر سازی در ارومیه خواهد بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار