جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان از افزایش ۲۸ درصدی کشف مواد مخدر در ۶ ماه اول امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد.
کد خبر: ۹۱۰۵۳۹
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۴ 19 October 2020

سرهنگ محمدرضا هاشمی‌فر روز دوشنبه بمناسبت هفته نیروی انتظامی افزود: امسال  ۳۳ تن و ۵۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در استان اصفهان کشف و ۷۴ باند قاچاق منهدم شد.

وی افزود: امسال در بخش تصادفات درون و برون شهری استان اصفهان در مجموع ۴۱ درصد و در بخش سرقت از منزل ۱۶ درصد، اتومبیل ۱۲ درصد، موتورسیکلت چهار درصد، کیف قاپی ۱۴ درصد، احشام ۲۱ درصد، جیب بری ۳۲ درصد و قطعات اتومبیل ۲۸ درصد کاهش دیده می‌شود.

این مسوول انتظامی افزود: در حوزه کالای قاچاق  ۱۳۶ درصد افزایش عملکرد تشکیل پرونده مکشوفه صورت گرفت که بیشتر آنها کنترل انبارهای احتکار کالاست.

وی با اشاره به افزایش ۶ درصدی تماس با پلیس گفت:  امسال در بخش تماس با شماره  ۱۱۰ که نشان‌دهنده اعتماد مردم به پلیس است ۲ میلیون و ۶۸۹ هزار و ۸۷۰ مورد تماس مردمی با پلیس برقرار شده است.

سرهنگ هاشمی‌فر افزود: در نیمه اول امسال مشاوره و راهنمایی پلیس اصفهان ۳۸ درصد افزایش داشت و در مجموع ۷۵ درصد پرونده‌های ارجاعی به دفاتر مشاوره کلانتری با حضور کارشناس و مسوول مشاوره کلانتری به سازش منجر شد.

وی همچنین ارایه خدمات رایگان در حوزه‌های مشاوره روانشناختی، حقوقی، مددکاری اجتماعی و روانسنجی در مرکز معاونت اجتماعی پلیس اصفهان  را از دیگر اقدامات نیروی انتظامی عنوان کرد و گفت : در زمینه مقابله با اراذل و اوباش اقدام پلیس قاطع و برخورد محکم است و به هیچ عنوان اجازه شرارت به هیچ کس برای انجام جرم و جنایت داده نخواهد شد.

سرهنگ هاشمی‌فر همچنین به افزایش ۲۸ درصدی جرایم سایبری در مسائل اخلاقی اشاره کرد و از خانواده‌ها درخواست کرد که دقت، نظارت و کنترل خود را بر روی فرزندانشان بیشتر کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار