معاون سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه:به دلیل اهمیت تفکیک زباله از مبدا،سازمان مدیرت پسماند اپلیکشن هوشمند تفکیک از مبدا را طراحی و به زودی در اختیار شهروندان قرار می‌دهد.
کد خبر: ۹۱۰۳۳۰
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۴ 06 October 2020

به گزارش تابناک آذربایجان غربی؛ معاون سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه درخصوص ساماندهی سایت نازلو اظهار کرد: با دستور شهردار ارومیه یک حرکت جهادی در این محل در حال انجام است، لذا ماشین‌آلات سنگین شهرداری ارومیه جهت ساماندهی سایت نازلو و به ثمر رساندن پروژه‌های این مجموعه بسیج شده‌اند.
وی افزود: به صورت شبانه روزی ۲۶۰ دستگاه خودرو و ۳۶۰ نفر نیروی انسانی در سایت نازلو در فعالیت هستند تا انشاالله بتوانیم مشکلات موجود در این منطقه را برطرف و رضایتمندی شهروندان را جلب کنیم.
معاون سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه تصریح کرد: توسط مشاوران ویژه مطالعاتی در پنج نقطه مختلف نیز جهت انتقال سایت نازلو آغاز شده است و مجموعه سازمان مدیریت پسماند با برنامه‌ریزی‌های کوتاه‌مدت و بلندمدت درصدد حل مشکلات محل دفن است.
وی گفت: سیستم جمع‌آوری و احداث لاگون‌ آببند شیرابه، ایجاد استخر بازچرخش، پروفیله‌کردن و تنظیم شیب سینه کار فوقانی و سیستم جمع‌آوری آب‌های سطحی نیز از جمله پروژه‌های در دست اقدام از سوی سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه است که درراستای ساماندهی اصولی سایت نازلو صورت می‌گیرد.
بصاری با اشاره به اینکه توجه به مقوله تفکیک از مبدا ضروری است، اظهار کرد: سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه با مشارکت یکی از شرکت‌های فناور بومی ارومیه اقدام به طراحی اپلیکشن هوشمند تفکیک از مبدا کرده که به زودی در اختیار شهروندان قرار می‌گیرد.
وی افزود: از شهروندان درخواست داریم که زباله‌های خشک و تر خود را در مبدا جداسازی کرده و همچنین به صورت جد زباله‌های تر خود را آبگیری کنند تا  مشکلاتی مانند بوی نامطبوع مخازن و سرریز شدن شیرابه‌ها کاهش یابد.
معاون سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه درخصوص اقدامات سازمان در زمینه نخاله‌های ساختمانی نیز گفت: به جهت اینکه فضای شهری با نخاله‌های ساختمانی زیبایی خود را از دست ندهد، سازمان مدیریت پسماند اقدام به راه‌اندازی سه ایستگاه ویژه نخاله‌های ساختمانی کرده است.
وی افزود: شهروندان می‌توانند نخاله‌های ساختمانی خود را به ایستگاه‌های ویژه تحویل دهند، همچنین با افرادی که نخاله‌های ساختمانی خود را در سطح خیابان و پیاده‌رو رها می‌کنند، مامورین ویژه سازمان با صدور اخطاریه‌های ویژه برخورد می‌کنند.
معاون سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه درخصوص محل ویژه نگهداری حیوانات بی پناه گفت: محلی به مساحت سه هکتار توسط سازمان جهت ساماندهی حیوانات بی‌پناه به ویژه سگ‌های بی‌سرپرست راه‌اندازی شده است که در این محل علاوه بر نگهداری، درمان، واکسینه، عقیم سازی نیز برای اولین بار صورت می‌گیرد‌.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار