شهردار ارومیه:
شهردار ارومیه گفت:  جهت پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، ضدعفونی معابر و محوطه بیمارستان ها و مراکز درمانی بصورت روزانه با آب ژاول آغاز شده است.
کد خبر: ۹۱۰۲۳۵
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۸ 18 October 2020

به گزارش تابناک آذربایجان غربی؛ محمد حضرت پوربا اشاره به استفاده ازماسک در ناوگان حمل و نقل عمومی به منظور رعایت پروتکل های بهداشتی ، بیان کرد: در حال حاضر شاهد آن هستیم که در ناوگان حمل و نقل عمومی و به ویژه ناوگان تاکسی رانی این مهم رعایت نمی شود و از این تریبون از همه رانندگان درخواست می شود که در عدم استفاده از ماسک توسط مسافران، اجازه استفاده از ناوگان جهت تردد به آنها داده نشود و این درخواست را به عنوان یک تذکر مدیریتی تلقی کنند.

وی با اشاره به وضعیت قرمز کرونا، اظهار کرد:  ازهمه رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی و مسافران درون شهری درخواست داریم به منظور حفظ سلامت عموم و پیشگیری از تشدید شیوع کرونا از ماسک در ناوگان  استفاده کنند.

شهردار ارومیه بهترین راه پیشگیری از کرونا را رعایت موارد بهداشت فردی و استفاده از ماسک عنوان کرد و گفت: امید است استفاده از ماسک به یک فرهنگ در جامعه تبدیل شود.

وی با بیان این که جهت پیشگیری ازشیوع کرونا، ضدعفونی معابر و محوطه بیمارستان ها و مراکز درمانی بصورت روزانه با آب ژاول بدلیل وضعیت قرمز آغاز شده است، بیان کرد:  ضد عفونی ، شستشو و آهک پاشی جوی های آب سطح شهر نیز در حال اجرا است. 

حضرت پور ابراز کرد: از روزهای اول با انجام هماهنگی لازم، انجام عملیات دفع بهداشتی پسماند و ضدعفونی محیط زندگی بیماران کرونایی صورت می گیرد.

به گفته وی بهترین راه پیشگیری رعایت توصیه های بهداشتی و زدن ماسک است و مدیریت شهری نیز جهت پیشگیری ازشیوع کرونا، در انجام اقدامات پیشگیرانه محیطی تلاش می کند چرا که ویروس کرونا در کمین است.

شهردار ارومیه از شهروندان درخواست کرد جهت پیشگیری از شیوع ویروس کرونا زدن ماسک و همچنین توصیه های بهداشتی هنگام خروج از منزل را رعایت کنند.

وی ابراز امیدوار کرد که با مشارکت و با رعایت موارد پیشگیری از بحرانی به نام کرونا عبور کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار