با اجرای طرح کرامت؛
با اجرای طرح کرامت در راستای مردم یاری و محرومیت زدایی ۴ تیم پزشکی به دو محله کم برخوردار سردشت اعزام شدند.
کد خبر: ۹۱۰۲۰۲
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۵ 18 October 2020

به گزارش تابناک آذربایجان غربی آذربایجان غربی، فرمانده سپاه سردشت گفت: برای اجرای طرح‌های مردم یاری و محرومیت زدایی قرارگاه جهاد اجتماعی حضرت جود الائمه (ع) راه اندازی شده است.

سرهنگ محمدی اصل تصریح کرد: در این راستا با اجرای طرح کرامت اقدامات مهم و شاخصی از جمله ۴ تیم پزشکی به دو محله محروم و کم برخوردار گرده سور سردشت و پاش قلات شهر نلاس از توابع بخش وزینه اعزام شده اند.

وی بیان کرد: هر تیم پزشکی اعزامی شامل ۱۰ نفر، ۲ نفر پزشک عمومی، ۲ نفر ماما، ۲ نفر دارویار، ۲ نفر پرستار، یک مددکار و یک روانشناس در یک ماموریت ۲ روزه به ۲۵۰ نفر از اهالی این محلات خدمات درمانی و بهداشتی مختلف ارائه دادند.

وی با بیان اینکه این تیم‌های پزشکی علاوه بر ویزیت رایگان، داروی رایگان و خدمات مامایی، تزریقات و پانسمان را نیز به مراجعه‌کنندگان ارائه کردند، افزود: برای اقدامات بیشترآزمایشاتی که برای مراقبت بیماران نشاندار، دیابتی و فشارخونی لازم بوده در مراکز درمانی درخواست شده و همچنین بعضی دیگر از بیماران نیز در صورت لزوم به سطوح دوم و سوم به پزشکان متخصص ارجاع داده شده اند.

وی اظهار کرد: به افراد بیمار معاینه شده نیز ۱۵۰ قلم دارو به ارزش ۷۰ میلیون ریال ارائه شد.

فرمانده سپاه سردشت گفت: از ابتدای سال تاکنون ۱۲ تیم پزشکی به ۱۰ روستا و ۴ محله محروم و کم برخوردار سطح شهرستان اعزام و یک هزار و ۱۰۰ خانوار از خدمات پزشکی رایگان بهره‌مند شده اند که مبلغ ۳۰۰ میلیون ریال نیز برای اقلام دارویی هزینه شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار