«دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا که در جریان رقابت‌های انتخابات ریاست‌جمهوری سوم نوامبر ۲۰۲۰ (۱۳ آبان ۹۹) آمریکا از هر فرصتی بهره می‌گیرد تا «جو بایدن» نامزد دموکرات‌ها را به دلیل اشتباهات لفظی‌اش به زوال عقلی متهم کند، در روزهای اخیر در سخنرانی‌های خود چندین بار گاف داده که مورد توجه رسانه‌ها قرار گرفته است.
کد خبر: ۹۱۰۰۴۷
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۰ 18 October 2020
به گزارش تابناک فارس: ترامپ در راهپیمایی انتخاباتی «میشیگان»، زمانیکه درباره توافق اقلیمی پاریس صحبت می‌کرد، به اشتباه، «امانوئل ماکرون» را به جای رئیس‌جمهور فرانسه، نخست‌وزیر فرانسه خواند.
 
وی با اشاره به خروج یکجانبه واشنگتن از توافق اقلیمی و بین‌المللی پاریس گفت: «می‌دانید چه چیزهای دیگری را متوقف کردم؟ توافق اقلیمی پاریس. من حقیقتاً نخست‌وزیر (امانوئل) ماکرون را دوست دارم اما زمانی از او پرسیدم که اوضاع چگونه است و وضعیت این توافق چگونه است؟ این توافق خیلی خوب نبود».
 
این اولین بار نیست که ترامپ در روزهای اخیر ترامپ در سخنرانی‌های انتخاباتی خود گاف می‌دهد، به طوریکه روز گذشته در تجمع انتخاباتی خود در ایالت فلوریدا چندبار به اشتباه موشک‌های فراصوت (هایپر سونیک) را موشک‌های «هیدروصوتی» خواند.
 
اشتباه «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا در تلفظ نام صحیح موشک‌های فراصوت باعث ایجاد موج تمسخر وی در رسانه‌های اجتماعی شد.
 
ترامپ در حالی مورد تمسخر قرار گرفته است که خود بارها بایدن را به دلیل اشتباهات لفظی مورد تمسخر قرار داده و اخیراً گفت که وی به زوال عقلی دچار شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار