امام‌جمعه لامرد گفت: امروزه ملت ایران به خاطر بی‌تدبیری مسئولین مجبور به تحمل مشکلات هستند؛ اما مثل کوه در حمایت از رهبری ایستاده‌اند و در جمهوری اسلامی از همه‌چیز گذشتند.
کد خبر: ۹۰۹۷۹۶
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۴ 17 October 2020
به گزارش تابناک فارس: حجت‌الاسلام علی حسین زاده در خطبه‌های امروز نماز جمعه شهر لامرد با اشاره به تحریف تاریخ اسلام از سوی برخی افراد مسئول، اظهار داشت: امروز برخی کم‌کاری و اشتباه خودشان را با زمان ائمه مقایسه می‌کنند، اگر تاریخ را نمی‌دانید و نمی‌فهمید سر جای خودتان بنشینید و کارتان را انجام دهید.
 
وی افزود: از همان اوایل پیروزی انقلاب اسلامی نیز این‌گونه افراد وجود داشتند که مشغول ایجاد تحریف و جنگ روایات بودند.
 
امام‌جمعه لامرد گفت: شرایط امروز جمهوری اسلامی شبیه شرایط دوران صلح امام حسن (ع) نیست و این همسان انگاری صحیح نیست زیرا مناقشه امام حسن (ع) و معاویه داخلی بود، اما ما امروز با آمریکا این شیطان بزرگ یک رویارویی خارجی داریم.
 
حجت‌الاسلام حسین زاده ادامه داد: امروز ملت ایران به خاطر بی‌تدبیری شماها این قدر مشکلات را تحمل می‌کنند اما مثل کوه در حمایت از رهبری ایستاده‌اند و در جمهوری اسلامی از همه‌چیز گذشتند و این شهید و جانباز دادند و در مقابله با آمریکا عقب نخواهیم نشست.
 
امام‌جمعه لامرد تصریح کرد: امروز شما بی‌رمق و خسته هستید و هنوز معنای کار جهادی را نمی‌دانید و از این برکاتی که خداوند به شما عنایت نمود محروم شدید، راه برون حل از مشکلات جامعه باید نگاه به درون باشد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار