پیمان مدرس با کسب رای قاطع اعضای مجمع انتخاباتی به عنوان رئیس هیات والیبال استان اردبیل برگزیده شد.
کد خبر: ۹۰۹۲۰۴
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۲ 14 October 2020

مجمع انتخاباتی هیات والیبال استان اردبیل امروز در سالن کنفرانس رضازاده با حضور محمد رضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال و سجاد انوشیروانی مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل برگزار شد.

در این مجمع دو نامزد برای تصدی ریاست هیات والیبال استان ثبت نام کرده بودند که توحید حیدری در این مجمع حضور نیافت اما پیمان مدرس در این مجمع حضور یافته و با کسب 100 درصدی آراء با 15 رای اعضای مجمع توانست سکان هیات والیبال استان اردبیل را برای 4 سال آینده به دست گیرد.

پیمان‌مدرس در تشریح اهداف و برنامه‌های خود برای آینده والیبال استان اردبیل بیان‌کرد:همکاری پیشکسوتان و همچنین اداره کل ورزش و جوانان استان و حمایت های فدراسیون عامل مهمی در پیشرفت والیبال استان خواهد بود.

وی با تاکید بر اینکه والیبال استان نیاز به استعدادیابی و کشف نخبه های این رشته دارد، بیان کرد: مسئله مهم استعدادیابی باید با دقت انجام شود و علاقمندان و توانمندان این رشته حمایت شوند تا در رشد والیبال استان موثر واقع شوند.

رئیس جدید هیات والیبال استان اردبیل، ارتقای سطح مربیان و داوران والیبال استان را با برگزاری دوره های مختلف در جهت ارتقای والیبال استان از جمله برنامه های مهم خود عنوان کرد.

مدرس ادامه داد: والیبال استان نیازمند توجه ویژه است و در آینده با نگرشی ویژه به والیبال بانوان نیز توجه خواهد شد و همگام با والیبال آقایان پیش خواهد رفت.

وی گفت: برای تامین هزینه‌ها و اجرای برنامه ها در استان نیازمند حامی مالی و اسپانسر هستیم که این امر جز با اعتمادسازی محقق نخواهد شد.

رئیس جدید هیات والیبال استان اردبیل توجه به استعدادهای موجود در شهرستان‌ها را از مسائل مهم و برنامه‌های اساسی هیات برشمرد و اذعان کرد: در صورت پیشرفت این رشته در شهرستان‌ها طبیعتا والیبال استان ارتقا خواهد یافت و همچنین اتحاد بین دست اندرکاران این رشته باعث خواهد شد تا والیبال استان با سرعت بیشتری پله های ترقی را پشت سر بگذارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار