مدیرکل غله استان نیز در این جلسه گفت: باید دست دلالان را از واسطه گری در آرد یارانه ای دو قطع کنیم چرا که واسطه ها در این‌میان موجب اختلال در انتقال این آرد می شوند.
کد خبر: ۹۰۹۱۷۹
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۹ 14 October 2020

به گزارش تابناک آذربایجان غربی، زارعی در جلسه ستاد تنظیم بازار استان تاکید کرد: استانی شدن یارانه آرد نوع دوم، یک ضرورت است.

صادقی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان‌غربی هم  گفت: باید نظارت ها بر نانوایی ها تقویت شود تا جلو سو استفاده های احتمالی گرفته شود.

بابایی رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان نیز با اشاره به تشدید بازرسی ها به جهت کنترل قیمت ها در اصناف مختلف خصوصا نانوایی ها گفت: از این پس آردها شناسنامه دار می شوند و بازرسی ها نیز به جد ادامه دارد.

ملامحمدی زاده فرماندار ارومیه نیز در این جلسه گفت: باید نظارت ها بر زمان پخت خبازی ها افزایش یابد تا شاهد بروز مسایل و مشکلاتی در این حوزه نباشیم.

در این جلسه مصوب شد تخم مرغ در واحد های مختلف باید به صورت کیلویی عرضه شود و فروش شانه ای و عددی این محصول تخلف صنفی محسوب می شود.

بررسی مسائل و مشکلات حمل و نقل آرد به نانوایی های استان ، بررسی قیمت سیمان کیسه ای و حل مسائل موجود در تامین کیسه سیمان و مسائل موجود در قیمت مرغ از دیگر مسائل مطرح شده در این جلسه بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار