برادر شهید سلمانیان گفت:شهید سلمانیان 6 اردیبهشت سال 67 متولد شد و در زمان شهادت 32 سال داشت.
کد خبر: ۹۰۹۰۸۹
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۹ 14 October 2020

به گزارش «تابناک البرز» برادر شهیدم قبل از شهادت 3 مرتبه در سوریه حضور داشت و در اعزام چهارم بود که شهادت قسمتش شد و به آرزویش رسید.
محمد سلمانیان ادامه داد: آقا مجید وظیفه خود می‌دانست از حریم اهل بیت(ع) و از مظلوم دفاع کند و حضور در جبهه‌های سوریه را بر خود واجب می‌دانست؛ برادرم اعتقاد داشت اگر جلوی دشمنان قرار نگیریم آنها به کشورمان تجاوز می‌کنند.
برادر شهید سلمانیان بیان کرد: مرتبه چهارم حضور برادرم در سوریه با مشکلاتی همراه بود. یک شب خواب حضرت زینب(س) را می‌بیند و حضرت به او عرض می‌کند «کار شما درست شده است»؛ آن روز بسیار خوشحال بود و می‌گفت که طلبیده شده است.
وی گفت: شهید سلمانیان در تاریخ 2 اردیبهشت 95 برای مرتبه چهارم به سوریه اعزام و پس از زیارت حضرت زینب(س) و حضرت رقیه(س) به منطقه خان طومان می رود.
سلمانیان تصریح کرد: برادرم در تاریخ 17 اردیبهشت که مصادف بود با مبعث حضرت رسول(ص) به شهادت می‌رسد و اکنون که پیکر مطهرش به کشور بازگشته است مراسم وداع و تدفین دقیقاً در شب شهادت حضرت رسول (ص) انجام می‌شود.
وی افزود: سه ماه پیش شهید سلمانیان به خواب مادرم می‌آید و در خواب می‌گوید که من شهادت امام رضا(ع) به خانه می‌آیم و نگران نباش و غصه نخور و این موضوع دقیقاً اتفاق می‌افتد.
برادر شهید سلمانیان گفت: چشم انتظار فرزند بودن بسیار سخت است و تا خانواده‌ای جاویدالاثر نداشته باشد این حس را درک نمی‌کند. مادرم در این سال‌ها منتظر برگشتن پسرش بود و هرلحظه انتظار داشت که آقا مجید از در منزل وارد شود. با اعلام خبر پیدا شدن پیکر برادرم، گویی دوباره خبر شهادت را داده‌اند.
وی ادامه داد: مادرم همیشه بی‌تاب وضعیت مجید بود تا اینکه روز دوشنبه پیکر پسر شهدش را در آغوش گرفت و بسیار آرام شد و خیالش راحت شد که فرزندش برگشته است.
برادر شهید سلمانیان گفت: آقا مجید سه روز قبل از اعزام به خان طومان در تماس تلفنی با مادرم گفته بود که خواب امام حسین(ع) را دیده‌ام و از حضرت سؤال کردم که گیر کار من کجاست که هم‌رزمانم شهید می‌شوند و من شهید نمی‌شوم و حضرت می‌فرمایند که گیر کار تو مادرت است و بگو که مادرت تو را به دل حضرت زینب(س) ببخشد.
وی ادامه داد: وقتی گریه‌های مادرم را دیدم با مجید صحبت کردم و گفتم که راه دور است و شرایط سخت است و مادر را این‌قدر اذیت نکن. مادرم سر نماز مجید را دعا کرد و گفت که فرزندم را هدیه کردم به دل حضرت زینب(س) و فردای آن در عملیات آقا مجید شهید می‌شود.

گفتنی است، مراسم پیکر مطهر شهید مدافع حرم استان البرز حجت‌الاسلام مجید سلمانیان از شهدای خان طومان از ساعت ۸ الی ۹ صبح روز پنجشنبه 24 مهر ماه در سپاه امام حسن مجتبی علیه‌السلام استان البرز برگزار خواهد شد. همچنین پیکر مطهر این شهید روحانی از ساعت ۹ همان روز همزمان با ایام عزاداری رحلت پیامبر اکرم(ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع)، با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، به‌صورت خودرویی از سپاه امام حسن مجتبی(ع) به سمت میدان شهدا و سپس مصلای نماز جمعه کرج تشییع خواهد شد.پیکر پاک شهید حجت الاسلام سلمانیان پس از تشییع، برای خاک‌سپاری به امام‌زاده طاهر(ع) منتقل و در گلزار شهدای این مکان مقدس به خاک سپرده خواهد شد.
شایان ذکر است، پیکر مطهر 7 تن از شهدای مظلوم خان‌طومان به نام‌های شهید رضا حاجی زاده، شهید علی عابدینی، شهید محمد بلباسی، شهید حسن رجایی فر، شهید محمود رادمهر از استان مازندران، شهید زکریا شیری از استان قزوین، شهید حجت الاسلام مجید سلمانیان از استان البرز و شهید مهدی نظری از استان خوزستان شناسایی و در روز دوشنبه 21 مهر ماه به میهن اسلامی بازگشتند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار