مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان غربی گفت: در ۶ ماه نخست سال جاری ۶۰۰ کیلومتر شبکه گاز در استان اجرا شده است.
کد خبر: ۹۰۷۷۷۶
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۵ 10 October 2020

به گزارش تابناک آذربایجان غربی، علیرضا شیخی با بیان اینکه در حال حاضر280 هزار انشعاب، گاز طبیعی را به بیش از یک میلیون مشترک گاز در آذربایجان غربی توزیع می کنند افزود : در 6 ماه نخست سالجاری نزدیک به 5 هزار انشعاب جدید نصب و 15 هزارمورد اشتراک جدید نیز به مشترکین قبلی در این استان اضافه شده است.

مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان غربی ادامه داد : هم اکنون بیش از یک میلیون واحد مسکونی در آذربایجان غربی به شبکه گاز کشور متصل و نزدیک 1300 واحد صنعتی و مصرف عمده نیز تامین سوخت می شوند تا رفاه خانوار بهره مند از گاز فراهم و زمینه برای رشد و توسعه صنعتی استان نیز میسر شود.

شیخی ادامه داد: رفاه و توسعه دو نتیجه عمده عملیات گازرسانی هستند که خوشبختانه در آذربایجان غربی عملیات گازسانی به منظور کمک به  تقویت زیرساخت‌های توسعه ای و گسترش رفاه  با شتاب مناسبی در حال اجراست.

مدیر عامل شرکت گاز استان آذربایجان غربی اظهار کرد: هم اکنون 15 هزار و 440 کیلومتر شبکه و خط انتقال در استان اجرا شده و گاز را به مناطق برخوردار از این نعمت خدادادی  توزیع می کند و تلاش برای بهره مند ساختن دیگر نقاط بی بهره از گاز طبیعی  نیز همچنان ادامه دارد که شبکه گذاری 600 کیلومتری در 6 ماه نخست سالجاری در این استان نشانی بر این همت و تلاش است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار