کد خبر: ۹۰۷۶۵۷
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۵ 10 October 2020

«علی فتح‌اللهی» امروز(شنبه، ۱۹ مهر) در نشست پیگیری مشکلات بحران شهرستان رشت در محل فرمانداری اظهار کرد: برنامه ریزی و مدیریت حل سریع بحران قبل از اتفاق حوادث طبیعی بایستی صورت گیرد.

 

فرماندار رشت با بیان اینکه همه دستگاه های اجرایی بایستی در بحران پای کار باشند گفت: فصل زمستان را پیش رو داریم و از هم اکنون بایستی برای برف سنگین، مشکلات و نواقص ماشین‌آلات سبک و سنگین را برطرف کنیم.

 

فتح اللهی اذعان کرد: بانک اطلاعات از ظرفیت ماشین آلات و مسئولیت های هر یک از ادارات ذی ربط و امداد رسانی در زمان بحران تهیه شود.

 

وی با تاکید بر اینکه هر یک از دستگاه‌های اجرایی علاوه بر رییس اداره یک نماینده تام الاختیار در زمان بحران معرفی کنند تصریح کرد: نقاط آسیب پذیر در بحران ها توسط شهرداری ها و بخشداری ها و مدیران شناسایی شود.

 

فرماندار رشت بر لزوم بهره گیری از ظرفیت‌های بخش خصوصی در بحران اشاره کرد و افزود: پیمانکاران موظف هستند همکاری لازم را داشته باشند، اگر پیمانکاری همکاری و مشارکت در رفع بحران را نداشته باشد از فعالیت او در پروژه های عمرانی شهر جلوگیری می شود.

 

فتح اللهی اضافه کرد: در هنگام بحران نبایستی نگاه ها فقط به سمت مدیریت بحران استان باشد هر یک از مدیران با تقسیم بندی فعالیت ها هر چه سریع تر از آسیب جدی جلوگیری کنند.

 

وی به تامین سوخت در شرایط بحرانی اشاره و خاطرنشان ساخت: از هم اکنون مشکلات موجود در زمینه سوخت شناسایی و برطرف شود.

 

فرماندار رشت با تاکید بر شناسایی نقاط خطرآفرین بر ذخیره‌سازی مایحتاج مردم در انبارهای تغذیه تاکید کرد و خطاب به اداره برق خواستار رفع نواقص و ارائه گزارش شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار