رئیس کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: امکانات لازم برای به روز بودن در سایت زباله نازلو از سوی شهرداری ارومیه فراهم شده است .
کد خبر: ۹۰۶۷۸۹
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۸ 06 October 2020

به گزارش تابناک آذربایجان غربی، حسین پناهی در جلسه کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورای اسلامی شهر با تشکر و تقدیر از معاونت خدمات شهری و سازمان پسماند شهرداری ارومیه در جهت ساماندهی سایت زباله ابراز امیدواری کرد که بزودی شاهد استفاده بهینه از این طلای کثیف در استحصال انرژی از زباله باشیم.
وی عنوان کرد:  پیش نویس شیوه نامه جدید مدیریت پسماندهای شهری و زباله ها از سوی شهرداری ارومیه تهیه می شود و با اجرای این شیوه نامه ها بسیاری از مشکلات شهری رفع می شود.
پناهی افزود:  امروز در تفکیک زباله هم در مبدا و هم در مقصد دچار مشکل هستیم و لذا باید تدابیر لازم در این خصوص انجام گیرد.
وی گفت: شیوه نامه اجرایی ساماندهی ، مدیریت و نظارت بر پسماندهی ساختمانی و عمرانی شهر ارومیه از سوی معاونت خدمات خدمات شهری و سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه در حال تهیه است و امید می رود با اجرایی شدن آن بسیاری از مشکلات و تفکیک نخاله های معماری از عمرانی و صنعتی رفع شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار