محمدعلی طالبی استاندار یزد به همراه اردشیر سعدمحمدی مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران از معدن مس سونگون و طرح‌های توسعه آن بازدید کردند.
کد خبر: ۹۰۶۵۲۷
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۳ 05 October 2020

در جریان این سفر که سید مسعود عظیمی معاون اقتصادی استانداری یزد، محمدرضا علمداری رییس سازمان صمت، نیره پورملایی مدیرکل سازمان محیط زیست، محمدمهدی جوادیان‌زاده مدیرکل آب منطقه‌ای استان یزد، حیدر ضیغمی مشاور مدیرعامل و مدیر گروه روابط‌عمومی، بهروز رحمتی معاون توسعه و اکتشافات، علی بیات‌ماکو مدیر مجتمع مس سونگون و جمعی از مقامات عالی‌رتبه استان یزد و مسئولان و مدیران شرکت ملی صنایع مس ایران حضور داشتند  از مجتمع مس سونگون و طرح‌های توسعه آن بازدید به عمل آمد.

بر اساس این گزارش، استاندار یزد و هیات‌همراه ضمن بازدید از معدن و کارخانجات تغلیظ  فاز یک و دو در جریان آخرین وضعیت طرح‌های توسعه این مجتمع  همچون هیپ‌لیچینگ سونگون و فاز سه تغلیظ مجتمع مس سونگون نیز قرار گرفتتند. همچنین در بخش دیگری از این برنامه استاندار یزد و هیات همراه در جریان آخرین دستاوردهای محیط زیستی مجتمع مس سونگون قرار گرفتند.

گفتنی است، مجتمع مس آذربایجان به خاطر اقدامات زیست محیطی در مجتمع و حرکت به سوی صنعت سبز لوح تقدیر صنعت سبز «اصلاح الگو» را دریافت کرده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار