امام جمعه اهل سنت کرمانشاه گفت: ایمان و تقوا سبب گشایش در رزق و نزول رحمت آسمانی و رویش نعمات زمینی خواهد شد.
کد خبر: ۹۰۵۹۰۵
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۰ 03 October 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل ازمهر، ماموستا عبدالرحمن مرادی امام جمعه اهل سنت کرمانشاه در خطبه‌های نماز جمعه این هفته که در مسجد جامع شافعی برگزار شد، با اشاره به امتحانات الهی، تصریح کرد: امتحان الهی برای مؤمنین بوده و سبب ترقی و تقرب الهی خواهد بود.

امام جمعه اهل سنت کرمانشاه به طغیان و ظلم بشریت اشاره کرد و افزود: طغیان و ظلم سبب هلاکت و نابودی جامعه و جهان می‌شود؛ بنابراین با تجدید و تقویت ایمان می‌توان از امتحان الهی سربلند بیرون آمد.

وی در ادامه با بیان راهکارهای خروج از امتحان و بلایای الهی گفت: توبه، رجوع و طلب بخشش سبب امداد الهی و همچنین نزول باران و افزایش رزق و روزی خواهد شد.

ماموستا مرادی یادآور شد: انسان با اعتراف به گناهان و اشتباهات خویش و سعی در جبران آن می‌تواند رضایت خداوند متعال را جلب کند و وعده بهش را نیز دریافت نماید.

امام جمعه اهل سنت کرمانشاه ادامه داد: حمد و تسبیح الهی سبب نجات یونس پیامبر از درون دریا و دل نهنگ شد و قطعاً توکل و توسل به خداوند متعال گره‌گشا و کارساز است.

وی در ادامه مطرح کرد: ارزش وجودی و تقرب هر شخص، به دعا و مناجات خالصانه در محضر خداوند متعال خواهد بود.

ماموستا مرادی گفت: وجود افراد صالح و متقی و همچنین اهل ذکر و تفکر و عبادت سبب دفع بلاها شده و همچنان که وجود نازنین پیامبر اسلام (ص) سبب رحمت و دفع بلا و در امان ماندن از عذاب الهی می‌شد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار