امام جمعه دهدشت گفت: مدیران استانی سلفی گرفتن در راه‌های کهگیلویه را تمام کنند به فکر چاره‌اندیشی برای پایان مشکلات ناشی از جاده‌های غیر ایمن باشند.
کد خبر: ۹۰۵۶۶۸
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۱ 02 October 2020
وضعیت جاده های استان به خصوص جاده های با فاصله کوتاه در حوزه کهگیلویه باعث شدت گرفتن انتقادات از برخی مسئولین در حوزه مدیریت راه و شهرسازی و راهداری شده است. انتقادات پس از رسانه ها اکنون به تریبون نماز جمعه هم کشیده شد و حجت الاسلام وحدانی فر انتقادات شدیدی را متوجه این دو دستگاه کرده است.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، حجت‌الاسلام علی وحدانی‌فر در خطبه‌های نماز جمعه دهدشت با انتقاد از وضعیت راه‌های مواصلاتی شهرستان اظهار داشت: جاده‌های ارتباطی از استاندارد معمول برخوردار نیستند و خانواده‌هایی را به داغ عزیزان می‌نشانند.
امام جمعه دهدشت گفت: مدیران استانی سلفی گرفتن در راه‌های کهگیلویه را تمام کنند به فکر چاره‌اندیشی برای پایان مشکلات ناشی از جاده‌های غیر ایمن باشند.
وی با بیان اینکه برخی نکات را در جلسات خصوصی بیان می‌کنم گاهی هم سکوت، افزود: ولی مدیران توجه نمی‌کنند مجبور می‌شوم مطالب را به تریبون نماز جمعه بیاورم.
وحدانی‌فر با اشاره به وقوع تصادفات مرگبار در جاده سوق تصریح کرد:9 کیلومتر جاده در این بخش 16 سال است مردم را عذاب می‌دهد این نشانه بی‌تدبیری مدیران کل راه و شهرسازی و راهداری است.
امام جمعه دهدشت خطاب به مدیران کل این دستگاه‌ها گفت: برای رفع این مشکل اقدام شود اگر فکری نکنید ناچارم از همین تریبون پشت پرده‌ها را بگویم.
وحدانی‌فر اضافه کرد: مدیران با شاسی بلند از جاده‌ها عبور می‌کنند درد مردم را نمی‌فهمند مصائب را نمی‌بینند حتما باید امام جمعه تذکر دهد؟ شما مسؤول هستید اگر نمی‌توانید به دیگران واگذار کنید.
خطیب نماز جمعه دهدشت با بیان اینکه نظام اسلامی خدمات ارزنده ارائه داده است، گفت: ناکارآمدی چنین مدیرانی باعث می‌شود عده‌ای مشکلات را پای نظام بنویسند.
وی ادامه داد: مشکلات را باید پای مدیران ناکارآمد نوشت چرا کاری نمی‌کنید تا مشکلات به تریبون نماز جمعه بکشد؟ اگر کاری نشود ناچار هستم بیان کنم چه دست‌هایی اجازه نمی‌دهد کارها پیش برود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار