مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه همدان خبر داد
مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه همدان از اهدای تعداد ۳۳ سری لوازم خانگی و ۲۲۰ بسته لوازم التحریر به نیازمندان توسط بسیج سازندگی سپاه ناحیه همدان خبر داد
کد خبر: ۹۰۴۲۳۴
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۸ 28 September 2020
مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه همدان از اهدای تعداد ۳۳ سری لوازم خانگی و ۲۲۰ بسته لوازم التحریر به نیازمندان توسط بسیج سازندگی سپاه ناحیه همدان خبر داد

به گزارش تابناک همدان؛ مهندس رضایی در آئین اهدای لوازم خانگی و لوازم التحریر به نیازمندان در سپاه ناحیه همدان اظهار داشت: محرومیت‌زدایی از اولویت‌های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است و سپاه ناحیه همدان نیز اجرای طرح‌های محرومیت‌زدایی و رسیدگی به وضعیت محرومان را وظیفه ذاتی خود می‌داند.

وی با اشاره به اینکه پروژه‌های محرومیت‌زدایی در سپاه با جدیت دنبال می‌شود، عنوان کرد: ساخت مسکن برای محرومین، ساخت سوله‌های ورزشی فرهنگی و همچنین تلاش برای رفع مشکلات معیشتی با اجرای رزمایش کمک‌های مومنانه در رأس اقدامات ناحیه همدان است.

مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه همدان افزود: آئین اهدای لوازم خانگی به خانواده‌های نیازمند و لوازم التحریر به دانش آموزان نیازمند نیز یکی از برنامه‌های محرمیت‌زدایی است که به مناسبت هفته دفاع مقدس در شهر همدان برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: در این برنامه ۳۳ سری لوازم خانگی شامل یخچال، اجاق گاز و فرش هر کدام به ارزش ۸ میلیون تومان و همچنین ۲۲۰ بسته لوازم التحریر هر کدام به ارزش ۳۰۰ هزار تومان بین نیازمندان توزیع خواهد شد.

رضایی تصریح کرد: در تهیه لوازم خانگی ۲۲ میلیون ریال از خیرین و مابقی از قرارگاه محرومیت زوایی سپاه کمک گرفته شده و در تهیه لوازم التحریر نیز نیروگاه شهید مفتح، اداره دخانیات، شهرداری، اتوبوسرانی و تاکسیرانی یاری رسان ما بوده‌اند.

*ضرورت ترویج فرهنگ و تفکر بسیج

فرماندار همدان نیز در این برنامه بیان کرد: یکی از دستاورد‌های مهم انقلاب اسلامی و دفاع مقدس همین بسیج است که مخلصانه و بی ادعا در تمام عرصه‌ها حضور فعال داشته و هر زمانی که کشور نیاز داشته به صحنه می‌آید و کار‌ها را پیش می‌برشد.

افشاری افزود: امروز بیش از هر زمان دیگری باید فرهنگ و تفکر بسیج ترویج شود تا انقلاب اسلامی راه خود را پیموده و قله‌ها را فتح کند.
 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار