کد خبر: ۹۰۳۲۲۲
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۳ 25 September 2020

 

 

به گزارش خبرنگار ایرنا؛ حجت الاسلام کاظم حافظ نیا در خطبه های نماز جمعه در مصلای آستارا اظهار کرد: کار جهادی اقدامی برخاسته از ایمان است و انسان در این راستا از تمام ظرفیت خود برای خدمات رسانی استفاده می کند.

وی اضافه کرد: خدمت به مردم، مهمترین شاخصه دولت در تراز انقلاب است و باید شعار خدمت رسانی به محرومان، در جامعه همگانی شود.

وی بیان کرد: دهم مهر ۱۳۶۰ سالروز صدور رای بی کفایتی بنی صدر است و پس از آن مردم، مقام معظم رهبری را با انتخابات قانونی و اکثریت آرا به عنوان رئیس جمهوری وقت انتخاب کردند و در مسائل سخت کشور همواره انتخاب افراد انقلابی و اصلح واجب است.

خطیب جمعه آستارا ادامه داد: کار جهادی به معنای عبور از موانع، فراموش نکردن آرمان‌های انقلاب، امام و شهدا و اشتیاق برای خدمات رسانی به مردم است و مسئولان باید این امور را سرلوحه کارها قرار دهند.

حافظ نیا گفت: توان و انگیزه قشر جوان به مراتب بالاتر از افراد پیر است و البته از تجربه های آن افراد نیز باید در جای خود استفاده شود و اعتماد به جوانان و سپردن کار به آنها مورد توجه قرار گیرد.

وی اضافه کرد: برخی افراد در فضای مجازی به ایجاد شبهه پیرامون مسائل دینی و مذهبی می پردازند اما انسان های باتقوا باید به مسائل مفید گوش دهند و تحت تاثیر فضای مجازی قرار نگیرند.

 شهرستان مرزی بندر آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان قرار دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار