کد خبر: ۹۰۳۲۱۳
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۹ 25 September 2020
 
جنگ تحمیلی برای جلوگیری از صدور انقلاب بود
امام‌جمعه املش با اشاره به جنگ چندجانبه دشمن علیه انقلاب اسلامی گفت: دشمن از تشکیل تمدن اسلامی و حکومت جهانی که منافع استکبار را تهدید و به خطر می‌اندازد واهمه دارد بنابراین توطئه جنگ تحمیلی برای جلوگیری از صدور فرهنگ انقلاب اسلامی و ایجاد تمدن اسلامی بود.

به گزارش رانکوه نیوز ، حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی رنجبر در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته که در مصلای املش برگزار شد با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در آغاز هفته دفاع مقدس اظهار کرد: اصل دفاع مقدس ما حق بود و باید بتوانیم به‌خوبی ایثار، مردانگی، ایثار و ایستادگی رزمندگان دوران هشت سال دفاع مقدس را به‌خوبی در جامعه تبیین و فرهنگ شهادت را در جامعه زنده نگه‌داریم.

وی با اشاره به توطئه آمریکا در برجام و خروج از آن افزود: اروپا با سیاست منافقانه خود به‌ظاهر با آمریکا همراهی نکرده اما در برجام به هیچ‌یک از تعهدات خود عمل نکرده و در پشت پرده به دنبال بازدید از تأسیسات هسته‌ای و نظامی جمهوری اسلامی است.

امام‌جمعه املش با اشاره به تهدیدهای صورت گرفته از سوی آمریکا برای پایبندی ایران به برجام تصریح کرد: فعال کردن مکانیسم ماشه و برگرداندن همه تحریم‌ها به ایران نمی‌تواند ملت ایران را بترساند چراکه مردم ما در حال حاضر دارند تمام تحریم‌ها را تحمل می‌کنند.

وی با انتقاد از عملکرد دستگاه دیپلماسی کشور در برخورد با کشورهای اروپایی بیان کرد: ملت ما در بحث برجامی که هیچ منفعتی برای کشور ما نداشته به‌شدت منتظر برخورد قاطع و انقلابی دولت با آمریکا و اروپا هستند.

رنجبر تحریم‌های اقتصادی، جبهه فرهنگی، جنگ رسانه‌ای و جنگ سلامت را از توطئه‌های دشمن علیه انقلاب اسلامی در طول چهل سال گذشته خواند و افزود: دشمن از تشکیل تمدن اسلامی و حکومت جهانی که منافع استکبار را تهدید و به خطر می‌اندازد واهمه دارد بنابراین از چند جبهه علیه نظام ما کار می‌کند و توطئه جنگ تحمیلی برای جلوگیری از صدور فرهنگ انقلاب اسلامی و ایجاد تمدن اسلامی بود.

وی با بیان اینکه امروز جنگ، جنگ اراده‌ها است و باید بتوانیم اهداف جنگ را به‌خوبی برای جهانیان تبیین کنیم، تصریح کرد: رزمندگان دفاع مقدس، رسانه‌ها و فضاهای مجاری باید بتوانند زینب وار ارزش‌های مقاومت و دفاع مقدس را تبیین کنند و این کار بزرگی برای دفاع از اسلام و انقلاب است.

خطیب جمعه املش با اشاره به گرانی‌ها و مشکلات اقتصادی کشور گفت: اگر مردم نسبت به مشکلات اعتراض دارند این اعتراض حقی است که به معنی مخالفت با نظام تلقی نمی‌شود مردم از مسؤولین به‌ویژه دستگاه قضا و مجلس انقلابی انتظار دارند که با دست‌های داخلی مفسدان اقتصادی قاطعانه‌تر برخورد شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار