مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سیستان و بلوچستان گفت: همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس بیش‌از پنج هزار ویژه برنامه در قالب ۲۹ عنوان در این استان اجرا می‌شود.
کد خبر: ۹۰۱۶۴۷
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۵ 21 September 2020
 
سردار غلام نبی کوهکن اظهار داشت: برنامه‌های گرامیداشت چهلمین سالگرد هفته مقدس از سوم خرداد آغاز و هر هفته برنامه‌های مناسبتی ویژه‌ای در سراسر سیستان و بلوچستان اجرا شده است.
 
وی با اشاره به ابلاغ وزارت کشور برای ورود همه سازمان‌ها در گرامیداشت هفته دفاع مقدس افزود: استانداران مسوول ستاد هفته دفاع مقدس معرفی شدند و همه سازمان‌ها برای به نمایش گذاشتن چهل سال اقتدار نظام، عملکرد همه بخش‌های دولتی و دستاوردهای مجموعه وزارت کشور در این هفته تبیین خواهد شد.
 
مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سیستان و بلوچستان با اشاره به برنامه‌های مختلف در ۴۳ هفته از سوم خرداد تا پایان سال گفت: مهمترین برنامه‌های گرامیداشت دفاع مقدس در این هفته برگزار خواهد شد که با توجه به شرایط اپیدمی کرونا بر استفاده بیشتر از فضای مجازی، رسانه و فضاسازی مناسب شهرها تاکید شده است.
 
وی با اشاره به مهمترین ویژه برنامه‌ هفته دفاع مقدس امسال تصریح کرد: روز دوشنبه ۳۱ شهریور، میزبانی یادگاران دفاع مقدس در حسینیه عاشقان ثارالله با سخنرانی ویدئوکنفرانسی رهبر معظم انقلاب با رزمندگان و تقدیر از یک میلیون رزمنده دفاع مقدس در سراسر انجام خواهد شد.
 
کوهکن ادامه داد: برگزاری نمایشگاه دستاوردهای دفاع مقدس از دیگر برنامه‌های مهم این هفته است که در این زمینه نمایشگاه ثابت دستاوردهای دفاع مقدس و تبیین نقش نیروهای مسلح در مجموعه بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سیستان و بلوچستان به معرض دید شهروندان قرار خواهد گرفت.
 
 وی اظهارداشت: آذین‌بندی محیط برای سازمان‌ها و ادارات، پرداختن به عملیات بزرگ شکست حصر آبادان، نواختن زنگ مقاومت در مدارس، گرامیداشت روز جوانان و سربازان در روز اول مهر در همه یگان‌های نیروهای مسلح،راه اندازی بیمارستان‌های صحرایی در سراسر سیستان و بلوچستان با همت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، رونمایی از یادمان‌های شهدای گمنام و کتاب‌های حوزه دفاع مقدس، عطرافشانی مزارشهدا، برگزاری یادواره‌های گرامیداشت شهدا(روحانی، وحدت و سلامت)، نشست‌های مختلف رزمندگان و بازگویی عملیات‌های دفاع مقدس و نشست فرمانده‌هان در برنامه‌های زنده صداو سیما از جمله برنامه‌های گرامیداشت هفته دفاع مقدس در سیستان و بلوچستان است.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار