شهرداری ها در سطح جهانی از جمله سازمان هایی هستند که نقش مهمی در توسعه کشورها و گسترش عرصه های مدنی دارند شهر سرابله از جمله شهرهایی است که به خوبی توانسته در مسیر توسعه و پیشرفت قرار بگیرد، زیبا سازی و توجه به بافت شهر و جدولگذاری و آسفالت معابردر این شهر به خوبی نمایان است.
کد خبر: ۹۰۰۵۹۶
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۵ 18 September 2020

تابناک ایلام ،مجتبی قیطاسی ، ::شهرداری ها در سطح جهانی از جمله سازمان هایی هستند که نقش مهمی در توسعه کشورها و گسترش عرصه های مدنی دارند.شهر سرابله از جمله شهرهایی است که به خوبی توانسته در مسیر توسعه و پیشرفت قرار بگیرد، زیبا سازی و توجه به بافت شهر و جدولگذاری و آسفالت معابردر این شهر به خوبی نمایان است.

 شهردار سرابله در رویکرد پروژه های شهری با برداشتن گام های اساسی در زمینه توسعه شهر با تدبیر و تلاش مضائف همواره همسو بوده است و با درایت و کار آمدی توانسته چهره شهر را دگرگون سازد تا شهروندان در شهر سرابله بتوانند افق های وسیعتری را به نظاره بنشینند و در آرزوی فرداهای بهتر در شهری گام بردارند.

از این رو  فرصتی دست یافت تا ضمن قدردانی و تجلیل از فعالیت های خالصانه و شبانه روزی شهرداری سرابله عرصه های مختلف شهرداری و مدیریت شهری، به ارزیابی عملکرد و فعالیت های این نهاد اجتماعی به منظور ارتقای سطح خدمت رسانی به مردم پرداخته شود.

پری زاد  در گفتگو با خبرنگار ما در آغاز سخنان خود با تبریک هفته دولت به تمامی دولتمردان و با آرزوی طول عمر با برکت برای مقام معظم رهبری به شرح عملکرد خود در سه ماهه سال جاری پرداخت و گفت: در حال حاضر ساماندهی لاین جنوبی بلوار فاتحان میمک بطول ۱۳۰۰ متر شامل جدولگذاری، بیس ریزی، و آسفالت و ساخت ۲ دهنه پل عرضی با اعتبار ۳۱ میلیارد ریال و پیشرفت فیزیکی ۷۵ درصد و احداث پارک خطی بطولی ۱۳۰۰ متر بلوار فاتحان میمک با اعتبار ۱۳ میلیارد ریال و پیشرفت فیزیکی ۵۰ درصد همچنین احداث میدان جدید شهدا بدرآباد با پیشرفت ۸۵ درصد اعتبار ۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال از جمله پروژه های انجام گرفته هستند.

شهردار سرابله با اشاره به ساماندهی گسترده زیرساخت های شهر سرابله از آغاز عملیات اجرایی پروژه بزرگ پیاده رو چمران خبر داد و گفت: این پروژه با رویکرد توریستی و تفریحی و ایجاد فضای شاد جهت گذراندن اوقات فراقت شهروندان ساخته خواهد شد.

وی  ضمن بیان این که مجتمع توریستی تفریحی شهر سرابله با اعتبار ۶ میلیارد ریال و با پیشرفت ۸۰ درصد در حال ساخت است، خاطرنشان کرد: از دیگر فعالیت ها می توان به احداث پارک محله کارکنان دولت با اعتبار ۵ میلیارد ریال با پیشرفت ۷۵ درصدی در حال انجام است .

شهردار سرابله افزود:  ساماندهی شهرک جهاد بیس ریزی، جدولگذاری پیشرفت ۹۵ درصد اعتبار ۳ میلیارد ریال، تکمیل سیل بند جنب اداره راه و شهرسازی پیشرفت فیزیکی ۲۰ درصد و اعتبار ۱۰ میلیارد ریال، کاشت ۱۵ هزار درخت مثمر و غیر مثمر در سطح شهر و اجراء پروژه پیاده راه چمران با رویکرد توریستی و تفریحی با اعتبار ۱۵ میلیارد ریال اشاره کرد.

شهردار سرابله ضمن اشاره به اجرای مناقصه آبنمای بزرگ موزیکال دریاچه تفریحی با اعتبار ۷ میلیارد ریال اضافه کرد: مناقصه آبنماهای میدان امام( ره) و میدان شهدا بدراباد با اعتبار ۲ میلیارد ریال همچنین برنامه ریزی آسفالت بیش از یکصد معبر و خیابان اصلی با اعتبار ۳۰ میلیارد ریال و مناقصه جدولگذاری شهرک های جنب نظام مهندسی،سپاه و... با اعتبار ۳۵ میلیارد ریال و اجراء پروژه ممیزی املاک با اعتبار ۲ میلیارد ریال هم در زمره اقدامات این شهرداری به شمار می روند.

پری زاده افزود: اجرای پروژه تفکیک از مبدا پسماند در شهر سرابله بعنوان اولین شهرستان استان انجام شده و برنامه ریزی لازم برای واگذاری به بخش خصوصی پارکینک ماشین الات سنگین شهر سرابله در دست انجام است. ایشان اضافه کرد: برنامه ریزی لازم جهت ساماندهی آرامستان شهر سرابله انجام گرفته است.

این مسئول به بیان برنامه ریزی لازم جهت زیبا سازی و نورپردازی سطح شهر با پروژه های متنوع پرداخت و افزود:اجرای بیش از ۱۵ هزار مترمربع کاشت چمن که سرانه فضای سبز نسبت به دو سال اخیر به ۲ برابر رشد داشته ودر بحث حقوقی پروژه های متعدد به ارزش 190 میلیارد ریال با پی گیریهای صورت گرفته عودت داده شده است.

شهردار سرابله در پایان سخنان خود از مهندس قاسم سلیمانی استاندار محترم ، معاونت محترم عمرانی دکتر کرمی، مدیر کل محترم امور شهری و شورای های اسلامی استان، فرماندار محترم شهرستان سرابله، شورای اسلامی شهر سرابله ، کارکنان خدوم و زحمت کش شهرداری سرابله، و از مردم عزیز بخش سرابله که همواره یار و مددکار شهرداری سرابله بوده اند، تقدیر و تشکر به عمل آورد./م

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
خانم فرهنگی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۸
این شهرتغییری درش به چشم نمیادازبس مشکلاتش زیاده خیابانها پرازچاله چوله وآسفالتشون خرابه پیاده روها هم نیاز به کاردارن. درضمن شهردارمحترم سری به پارک پشت دبیرستان های دخترانه بزنندسالهاست متروک وپراززباله رهاشده درحالی که جای زیبایی میتونه باشه
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار