۵۰۵ ستاد آماده اجرای ۲۶ هزار عنوان برنامه متنوع فرهنگی در چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس هستند.
کد خبر: ۸۹۹۳۱۷
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۸ 14 September 2020

به گزارش تابناک آذربایجان غربی، در جلسه هماهنگی و تبیین برنامه های ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس که به صورت ویدئوکنفرانس برگزار شد، رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس گفت : برنامه های گرامیداشت هفته دفاع مقدس از سی و یکم شهریور در سراسر کشور آغاز و پانصد و پنج ستاد آماده اجرای 26 هزار عنوان برنامه متنوع فرهنگی هستند.

سردار کارگر، برقراری ارتباط زنده تصویری با رهبر معظم انقلاب و سخنرانی معظم له در روز سی و یک شهریور  و تجلیل از بیش از یک میلیون پیسکسوت دوران دفاع مقدس را از جمله برنامه های گرامیداشت هفته دفاع مقدس اعلام کرد.

وی با قدردانی از عملکرد سازمان صداوسیما در حوزه تولید و نشر ارزشهای دفاع مقدس اظهار داشت: کارکنان صداوسیما با همتی والا همواره در ترویج و بسطِ فرهنگ غنیِ دفاع مقدس پیش قدم بوده اند .

معاون امور استانهای سازمان صداوسیما نیز در این جلسه با اشاره به اهتمام جدی صداوسیما برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت گفت: سهم معاونت استانها درحوزه تولید برنامه های دفاع مقدس 66 درصد از برنامه های صداوسیما هست که شامل 22 هزار و 795 عنوان برنامه در بخشهای مختلف صدا، سیما و فضای مجازی است.

آقای دارابی با اشاره به اهداف گفتمان دفاع مقدس و تبیین آن برای نسل جوان افزود: خداباوری، دنیاگریزی، ولایت محوری و دفاع از امنیت از جمله مولفه های فرهنگ دفاع مقدس است که باید به شیوه ای صحیح به نسل جوان منتقل شود.

دراین ویدئوکنفرانس که باحضور مدیران کل صدا و سیمای مراکز استانها برگزار شد، مدیرکل صدا و سیمای مرکز آذربایجان غربی گفت: رسانه ملی در تولید برنامه های ترویج ارزشهای دفاع مقدس و فرهنگ ایثار و شهادت رویکردی نوین اتخاذ  نموده و در این امر اهتمام جدی دارد.

آقای مجرد بااشاره به این که  تولیدات در حوزه دفاع مقدس در صدا و سیمای مرکز استان تا پایان سال ادامه خواهد داشت، افزود: پرداختن به ناگفته های جنگ و تبیین صریح و هنری اهداف و ارزشهای دفاع مقدس در کارهای برنامه سازان و تهیه کنندگان مدنظر قرار گیرد.

در ادامه این جلسه سرهنگ وحیدی مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس آذربایجان غربی گفت: در هفته دفاع مقدس امسال در کنار سایر برنامه ها،  نمایشگاه دستاوردهای دفاع مقدس در پارک اللر باغی ارومیه برگزار خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار