کد خبر: ۸۹۸۲۱۳
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۳ 12 September 2020
معاشرتی از اعزام اعضای کانون امام مهدی(عج) و بسیجیان پایگاه شهید نوروزی آستارا به اردوی تفریحی خبر داد.
 

 

«رضا معاشرتی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آستارا،اظهارکرد: ۲۵ نفر از اعضای کانون فرهنگی و هنری امام مهدی(عج) مسجد صاحب الزمان(عج) آستارا و بسیجیان پایگاه بسیج شهید عظیم نوروزی به اردوی تفریحی و ورزشی اعزام شدند.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی و هنری امام مهدی(عج) مسجد صاحب الزمان(عج) بندر آستارا با بیان اینکه این اردوی تفریحی و ورزشی در مدت یک روز برگزار شد، افزود: نوجوانان و جوانان عضو کانون فرهنگی و هنری امام مهدی(عج) و بسیجیان پایگاه شهید نوروزی در این اردو به روستای سرسبز تله خان اعزام شدند.

 

وی با اشاره به اینکه اعضای کانون فرهنگی و هنری امام مهدی(عج) بندر آستارا و بسیجیان پایگاه شهید نوروزی با یک دستگاه مینی بوس به این سفر تفریحی و ورزشی اعزام شدند، تصریح کرد: این اردوی تفریحی با هدف ایجاد روحیه نشاط و شادابی معنوی در بین اعضا و تشویق اعضای کانون، بسیجیان و فعالین مسجد و جذب بیشتر اعضاء به مسجد برگزار شد.

 

معاشرتی گفت: در قالب اجرای این برنامه مسابقات مختلف ورزشی از قبیل والیبال، فوتبال، دارت و ... به اجرا درآمد و به تیم های برتر جوایزی اهداء شد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی و هنری امام مهدی(عج) مسجد صاحب الزمان(عج) بندر آستارا خاطرنشان کرد: این اردو به همت کانون فرهنگی و هنری امام مهدی(عج) و با مشارکت پایگاه بسیج شهید عظیم نوروزی و هیئت امنای مسجد صاحب الزمان(عج) بندر آستارا برگزار شد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار