هوشنگ بازوند در گفتگو با تابناک:
استاندار کرمانشاه گفت: از مردم و کاندیداها تقاضامندیم به شایعات موجود در فضای مجازی توجه نکنند و از آرا مردم مانند امانت پاسداری و حراست می شود.
کد خبر: ۸۹۸۰۳۶
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۴ 11 September 2020

 هوشنگ بازوند در حاشیه نشست ستاد انتخابات مرحله دوم یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار  تابناک کرمانشاه اظهار کرد:صمیمانه از حضور مردم شریف شهرستان کرمانشاه تشکر می کنیم علی رغم اینکه اولین انتخابات همراه با چالش بزرگی به نام کرونا بود و در حوزه اسلام آباد وضعیت قرمز برقرار  بود، مشارکت و حضور کمرنگ تر طبیعی است.


وی افزود: مردم باید به فکر سلامتی خود باشند و تاکید و اولویت اول ما نیز سلامتی مردم است. انتخابات هم تا ساعت 18 برگزار شد و تمدید هم نشد، هم اکنون نیز آرا در حال شمارش است.

بازوند متذکر شد: از مردم خواهش می کنم به بعضی از شایعات توجه نکنند، مطمئن باشند فرزندان شان در هیئت های اجرایی و هیئت های نظارت از رأی آنها به عنوان یک امانت پاسداری و حراست می کنند و هیچ رأیی جا به جا نخواهد شد. از کاندیداهای محترم هم تقاضا داریم به شایعات در کانال ها و فضای مجازی توجه نکنند، هر آنچه از صندوق بیرون بیاید رای مردم است و برای ما مورد قبول و احترام است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار