محمود رضا مرادی در گفتگو با تابناک:
رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت:به توجه به اینکه این بیماری ممکن است طولانی مدت باشد ،لذا تاثیرکووید ۱۹ در آموزش باید به صورت جدی مورد توجه قرار گیرد زیرا نمی توانیم آموزش را متوقف نماییم .
کد خبر: ۸۹۷۳۱۹
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۰ 09 September 2020

محمودرضا مرادی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار داشت:با شیوع بیماری کووید ۱۹ با چالش های عمده ای در بخش سلامت و بهداشت و درمان مواجه شدیم که عمده این مسائل با تهیه ملزومات و تجهیزات پزشکی و پشتیبانی های لازم در کشور و استان مدیریت شد.

وی خاطر نشان کرد:بیماری کرونا به صورت مزمن بر آن بحث آموزش تاثیر گذاشته است  زیرا شیوع کووید ۱۹ هم در آموزش و پرورش و هم در دانشگاهها تاثیر زیادی بر روند آموزش داشته که این تاثیرات در دانشگاه علوم پزشکی به دلیل ارائه اینکه اکثر واحدهای آموزشی به صورت عملی است ملموس تر می باشد و عواقب بیشتری را به دنبال خواهد داشت.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه افزود:با وجود شرایط ایجاد شده و نیاز به برگزاری مجازی کلاسها باید با فراهم سازی زیرساختهای لازم و ارائه محتواهای آموزشی مطلوب و کاربردی، امکان بهره مندی علمی و آموزشی دانشجویان از این کلاسها افزایش یابد.

مرادی تصریح کرد:خوشبختانه با تلاش معاونت آموزشی دانشگاه در بحث آموزش در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه اقدامات بسیار خوبی در حال انجام است که بر این اساس قطعا در ترم آتی با چالش های کمتری در این خصوص مواجه خواهیم بود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار