ایرج صفایی در گفتگو با تابناک:
مدیر تعاون روستایی استان کرمانشاه از صادرات ۲۰ هزار و۶۸۱ تن انواع محصولات کشاورزی توسط شبکه تعاونیهای روستایی این استان از ابتدای مرداد ماه سال جاری تا ۱۸ شهریور ۹۹ خبر داد .
کد خبر: ۸۹۷۲۵۳
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۱ 09 September 2020

ایرج صفایی مدیر تعاون روستایی استان در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار داشت: یکی از اهداف اصلی ما با توجه به پتانسیل خوبی که در حوزه تولید محصولات کشاورزی در سطح استان وجود دارد افزایش صادرات محصولات کشاورزی توسط شبکه تعاون روستایی استان است. سعی خواهیم کرد در سایه تلاش‌ها و برنامه‌ریزی های صورت گرفته این روند رو به رشد ادامه داشته باشد.

وی در ادامه یادآور شد : از زمان بازگشایی مرز( ابتدای مرداد ماه تا کنون ) مقدار ۲۰۶۸۱ تن انواع محصولات کشاورزی شامل گوجه فرنگی،ملون،هندوانه ، پیاز، آلو،پرتقال،لیموترش،خیار، سیرخشک،کاهو،فلفل دلمه ای ، لوبیاسبز، سیب درختی،هلو ، سیب زمینی،زردآلو،نخود، انگور،نارنگی و ماهی تولیدی استان و سایر استانها را به صورت توافقی خریداری و از طریق بازارچه مرزی پرویزخان شهرستان قصرشیرین به کشور عراق صادر شده است.

صفایی در پایان خاطر نشان کرد: صادرات محصولات کشاورزی به سبب ورود ارز به کشور می تواند افزایش تولید را به دنبال داشته باشد و درآمد کشاورزان را به صورت تصاعدی افزایش دهد و این امر خود می تواند موج‌ب شکوفایی بیشتر در بخش محصولات کشاورزی گردد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار