رئیس مرکز آموزش علمی کاربردی فرماندهی انتظامی استان آذربایجان غربی گفت: از اول 11 شهریور امسال این مرکز در 8 رشته کاردانی و6 رشته کارشناسی دانشجو می پذیرد. 
کد خبر: ۸۹۶۷۳۸
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۳:۱۰ 07 September 2020

سرهنگ النقی پور رئیس مرکز آموزش علمی کاربردی فرماندهی انتظامی استان آذربابجان غربی در گفتگو با خبرنگار تابناک آذربایجان غربی گفت: از 11 شهریور امسال این مرکز در 8 رشته کاردانی و6 رشته کارشناسی دانشجو می پذیرد.

وی افزود: این مرکز از بهمن ماه سال 1388 با برگزاری دوره های کاردانی پودمانی شروع به فعالیت کرده و
پس از آن دوره های رسمی مقاطع کاردانی و کارشناسی رشته های مختلف تخصصی انتظامی نیز اضافه شده است.

سرهنگ النقی پور تصریح کرد: از زمان تاسیس مرکز تاکنون باتوجه به ظرفیت مناسب و امکانات علمی ودانشجویی و وجود اساتید مجرب ،نزدیک به3 هزار و 700 نفر دانشجو جذب کرده است.

رییس مرکز آموزش علمی کاربردی فرماندهی انتظامی استان اظهار داشت: در حال حاضر این مرکز با 370 نفر دانشجو در 8 رشته ی کاردانی حقوق، کاردانی امور ضابطین قضایی، کاردانی کنترل ترافیک ،کاردانی حراست فیزیکی، کاردانی عملیات ویژه انتظامی، کاردانی پیشگیری انتظامی، کاردانی عملیات مرزبانی و کاردانی تربیت بدنی با گرایش مربی گری آمادگی جسمانی فعالیت می کند.

وی اضافه کرد:این مرکز در مقطع کارشناسی نیز در 6 رشته ی ؛کارشناسی حقوق امورکیفری،کارشناسی حقوق امور مدنی، کارشناسی پدافند غیرعامل، کارشناسی مدیریت بحران،کارشناسی حقوق اداری،کارشناسی آسیب شناسی اجتماعی و پیشگیری از اعتیاد ،فعالیت می کند.

وی با اشاره به اینکه جذب دانشجویان عمدتا باهدف مهارت افزایی کارکنان و ارتقاء دانش انتظامی و رفع نیازهای تخصصی است اظهار داشت: در این راستا نزدیک به 80 درصد دانشجویان این مرکز از کارکنان ، بازنشستگان انتظامی،پلیس افتخاری و منتسبین و بستگان خانواده انتظامی استان،شرکت های خدماتی و حفاظتی،یگان های حفاظتی دستگاه های کشوری هستند.

سرهنگ النقی پور با بیان اینکه تمامی علاقه مندان از اقشار مختلف مردم میتوانند در این مرکز ثبت نام کنند اضافه کرد:تمامی علاقه مندان به نظم و امنیت و رشته های دانشگاهی انتظامی از خانم ها و آقایان می توانند با مراجعه به مرکز دانشگاه اقدام به ثبت نام کنند.

وی اضافه کرد: بر این اساس پذیرش دانشجو برای رشته های كاردانی و کارشناسی حرفه ای در مركز علمی كاربردی نیروی انتظامی استان از بین علاقه مندان شاغل در نیروهای مسلح، كاركنان اداره ها و نهادها و داوطلبان آزاد انجام می گیرد.
به گفته رئیس مرکزآموزش علمی و کاربردی استان مهلت ثبت نام تا 23 شهریور تمدید شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار